Anonym bruker Skrevet 27. januar 2007 #1 Skrevet 27. januar 2007 Han har ikke hatt sex så vidt jeg vet men har klinet med en annen 2 ganger. Syns så jævlig synd på barna mine. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Det værste er at han har jugd om alt og jeg fikk vite det av en annen, ikke en gang da kom sannheten frem.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2007 #2 Skrevet 27. januar 2007 Hmm... Jeg tenker at dette er nesten værre enn om han hadde hatt sex med noen, og det var et engangtilfelle som han angret, noe som skjedde i fyla osv... Men her har han gjort dette 2 ganger... og han vil ikke innrømme det for deg en gang... Vet ikke hva jeg skal si jeg... Men han er jo tydeligvis ikke ærlig med deg da, selv om du gir han en sjanse til å være det. Tenk deg godt om før du bestemmer deg for hvordan dette skal bli. Men, hvis du ikke føler seg sikker på at dette er noe som ikke vil gjenta seg, så kom deg videre uten ham. Det psyker deg ned å oppleve slike ting om og om og om igjen!! Jeg har opplevd det! Det blir en vane til slutt!! Man blir såret om og om igjen... og etter hvert slutter man å sørge etter hver gang. Man bare forblir ulykkelig. Venter på neste gang...
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2007 #3 Skrevet 27. januar 2007 en gang utro, alltid utro!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2007 #4 Skrevet 27. januar 2007 nå er han kastet ut av huset... er blitt alenemor til to
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2007 #5 Skrevet 27. januar 2007 eg er stolt over at du klarte å være bestemt og at han ikke tror at han kan gjøre som han vil.. du får bare ta tiden til hjelp og finne ut av ting:) lykke til:) vet hvordan følelse du sitter med nå.. stor klem fra meg
*toppris* Skrevet 27. januar 2007 #6 Skrevet 27. januar 2007 er bedre nå enn senere, tenk også på barn, vokse opp med en far som ikke er til å stole på... lykke til, alenemamma er tøft, men det er verdt det:) se fremover og på det lyse:)
Rotekoppen88 Skrevet 28. januar 2007 #7 Skrevet 28. januar 2007 Hei hei, da ser det ut som vi er to som har blitt single denne helga. Fant også ut at sambo var utro i helga, han var på overnattingsbesøk hos en annen dame, mens jeg trodde han var på fest hos en kompis. Har det helt jævlig akkurat nå, og det kan jeg tenke meg at du har også. Hvor i landet bor du?
mamma_til_to Skrevet 28. januar 2007 #8 Skrevet 28. januar 2007 Jeg bor i Oslo. Har det nok like jævlig vi da.... Jeg klarer ikke å spise eller sove, men prøver å ta meg sammen for barna sin del. Prøvde å ringe han i stad men han tar ikke telefonen, datteren min vil så gjerne snakke med han og jeg sendte melding om det i tillegg.... virker ikke som om han angrer heller. Hvor lenge har dere vært sammen? Vi har vært sammen i nesten 9 år
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå