Rasko Skrevet 27. januar 2007 #1 Skrevet 27. januar 2007 Selv tviler jeg på det, fordi Rowling har sagt at hun ikke ønsker at det skal kunne skrives noen oppfølger. Men hun kan jo selvfølgelig ha andre grep på lur for å hindre det, enn å la ham dø.Hva tror dere?
**synne** Skrevet 28. januar 2007 #2 Skrevet 28. januar 2007 Håper ikke han dør...Da griner jeg!!! Da blir jeg skikkelig skuffa!! Greit nok at det ikke skal komme oppfølger, men dog... Jeg er avhengig av happy ending... Tror nok heller at Voldemort blir tatt knekken på.. Og da er jo saken biff... Det er jo han Harry hele tiden kjemper mot..og så langt i serien har jo det gode beseiret det onde.. litt dumt å ødelegge dette i siste boka? Må vel være litt optimist??
Anne-B. Skrevet 29. januar 2007 #3 Skrevet 29. januar 2007 Jeg tror han ødelegger både Voldemort og seg selv, som en ekte helt!
Mamman til Astronauten Skrevet 29. januar 2007 #4 Skrevet 29. januar 2007 Jeg tror det er det han går for, men at noen andre ofrer seg for ham og redder livet hans!
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2007 #5 Skrevet 31. januar 2007 Jeg tror at Harry og Voldemort dreper hverandre på slutten av boka. Ikke noe jeg ser frem til, nei.
Granny Weatherwax Skrevet 1. februar 2007 #6 Skrevet 1. februar 2007 Min teori er at Harry er den syvende Horcruxen (husker dere fra bok nr. 6, at Voldemort hadde delt sjelen sin inn i 7 deler, og der hvor sjelen er lagt er en horcrux.) Dumbledore hadde funnet 6 stk, men ikke den siste. Jeg tror at Harry, da VM drepte foreldrene hans, fikk en del av sjelen til VM i seg (derfor snakker han ormtunge og har lik tryllestav som VM) Så Harry må nok dø for at Voldemort også skal dø, han kommer til å ofre seg som en Jesusskikkelse. "For neither can live while the other survives" Men kanskje han klarer å våkne til live igjen, hvem vet? Forøvrig så tror jeg ikke at Dumbledore er død. Noen som er enige?
Rasko Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 1. februar 2007 Jeg har også lurt på om Humlesnurr overlevde, men Rowling har visstnok sagt i et intervju at han er død, uansett spekulasjoner. Dessverre. Hva tror dere skjer med Hermine og Ronny? Blir det par av dem tilslutt? Og overlever de?
Mandalas Skrevet 5. februar 2007 #8 Skrevet 5. februar 2007 Samboeren tror at Humlesnurr dør og at Harry overtar driften av skolen.
MADDE86 *Maybe baby?* Skrevet 5. februar 2007 #9 Skrevet 5. februar 2007 jeg tror han dør. det virker som det mest sannsynlige. noen som har hørt å den 7 boka kommer 21juni eller juli? men det er jo desverre kun på engelsk. har bare lest på norsk jeg.
lenej :o) Skrevet 15. februar 2007 #10 Skrevet 15. februar 2007 nei, JK har bekreftet at humlesnurr er død, å ikke kommer tilbake. harry kan ikke være en horcrux. voldemort skulle drepe harry for å bruke han til å lage en kraftig horcrux, da harry var fienden hans. men han rakk ikke å lage no horcrux av han, for han ble selv redusert. så det går ikke ann i mitt hode at harry kan være en horcrux.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå