*lilleFrøkenSta* Skrevet 27. januar 2007 #1 Skrevet 27. januar 2007 tenkte jeg bare skulle tipse dere om en side med flere fine brudekjoler til rimelige priser jeg kom over på finn. (sitter å vurdere om jeg skal selgekjolen min, men jeg klare ikke helt å bestemme meg. den er jo så nydelig!!!) uansett, når min nydelige kjole ikke er tilsalgs ;-) så kan dere jo se her om dere finner drømmekjolen! tror det het dinkjole.no bare et lite tips, har ikke handlet av dem selv, men jeg bestilte min kjole over nettet og ble kjempe fornøyd:-)
Sanyo Skrevet 3. februar 2007 #2 Skrevet 3. februar 2007 Hmm.Driver du med egenreklame her ekker?Du får akkurat de samme kjolene på qxl,men til halve prisenSå det så
*lilleFrøkenSta* Skrevet 3. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. februar 2007 driver ikke med egen reklame nei. har ikke vært inne på qxl så jeg vet faktisk ikke at de kjolene ligger der for havle prisen. men det er jo kjempe flott du sier det da:-) synes bare det virket som et greit nettsted. Jeg bestilte min kjole fra usa, og det fungerte supert:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå