Gjest Skrevet 27. januar 2007 #1 Skrevet 27. januar 2007 Det var da voldsomt som anonyme folk leker seg nå da.. Fryktelig umodent innimellom syns jeg.. Men men.. Er vel uansett bare for å provosere til diskusjon og få oss kvalme.. La oss slutte og svare på de, så blir vi fortere kvitt de innleggene på siden..
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 27. januar 2007 #2 Skrevet 27. januar 2007 Jeg vet! Lurer innimellom på om det er noen pubertets-gutter innom her for å ha det litt gøy med oss! Misstenksom.... )
Alba44 Skrevet 27. januar 2007 #3 Skrevet 27. januar 2007 Helt enig, Trine! Bare å la være å svare, så er det ikke så gøy.
Gjest Skrevet 27. januar 2007 #4 Skrevet 27. januar 2007 Så enig! Taushet er d beste middelet for å få trådene vekk, og gjøre d kjedelig... Bare synd at når anonymknappen fjernes på en debatt, så finner de en annen debatt å "herje" i...
Gjest Skrevet 27. januar 2007 #5 Skrevet 27. januar 2007 Noen av trådene er jo morsomme da;) Litt humor dør ingen av jenter!
Gjest Skrevet 27. januar 2007 #6 Skrevet 27. januar 2007 Forskjell på humor også da.. Er ikke alle her som syns bæsj, tiss og promp humor er SÅÅÅÅ moro.. Jeg er over det stadiet jeg altså.. Ikke for å virke purkete eller sur, men enkelte innlegg er jo bare for å skape diskusjon..
Gjest Skrevet 27. januar 2007 #7 Skrevet 27. januar 2007 Jepp... Tror det, enten eller så er det noen som har ekstremt stort behov for oppmerksomhet..
Gjest MammaTil2 & LynVingen Skrevet 27. januar 2007 #8 Skrevet 27. januar 2007 Er noen som synes det er vanvittig morsomt å gi spydige kommentarer på andres innlegg ihvertfall ...er vel en her inne som ikke har det helt godt med segselv bare c",)
♥ nr3 i juni 2011♥ Skrevet 27. januar 2007 #9 Skrevet 27. januar 2007 Jeg er enig, synes det er mange useriøse innlegg her (virker i alle fall som useriøse). Jeg synes også det resulterer i mye unødig krangling her inne. Jeg emailet moderatoren til Bran i Magen og ba om at vi alltid måtte bruke nick, (slik som det er på bli gravid siden), men de ville ikke innføre det. Så vi får bare prøve å overse useriøse anonyme innelgg
Gjest Skrevet 27. januar 2007 #10 Skrevet 27. januar 2007 Godt det er fler enn meg... Jeg har sendt mail til moderator om det for en stund siden, og ba da om at de måtte skjerpe seg med overvåking av innlegg som er her.. Samtidig som de må se og få gjort noe med denne nickstjelingen som var veldig populært en stund.. Ble selv utsatt for det, men synderen ble fort avslørt for å si det slik..
2 gutter og 1 jente Skrevet 27. januar 2007 #11 Skrevet 27. januar 2007 jeg kan ikke hjelpe for det...jeg syns noen av disse bæsj og tiss greiene er morsomme jeg! gidder ihvertfall ikke irritere meg over de innleggene som ikke er min humor.
Gjest Skrevet 27. januar 2007 #12 Skrevet 27. januar 2007 De som syns det er sååååå uhyrlig morsomt kan jo høre med moderator om en egen side...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå