Gå til innhold

De er kreative i den alderen......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde satt fra meg en kurv med rene, sorte sokker i stua i går kveld.

Som jeg skulle pare i dag, (det synes jeg jo er kjempe gøy, not....)

Men mens jeg stod på kjøkkenet, så har Knerten fylt baksiden av en panelovn med sokker. Og når jeg sier fylt, så har han virkelig stappet det fullt med sokker.

Nå skal det sies at ovnen ikke står på, så det er ikke fare for brann. Men jeg lurer på hvordan han kom på ideèn........

Men av erfaring vet jeg jo at dette bare er begynnelsen, jeg har jo en på 4,5 også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er mann må vite;-))

De er ikke alltid lette å fortså de!

Skrevet

ikke lette å forstå heller.;-))

Skrevet

Sant nok, for pappa`n var her han også, men han la ikke merke til at Knerten gjorde noe utenom det vanlige......

Men det skal sies at han så på pysjpopbaluba med Storebror, og når menn ser på tv.....to ting på en gang.... neeeeiiiii det går jo ikke....

Skrevet

Tutta mi bruker å stå under tørkestativet og ta ned alt jeg henger opp.... I tillegg bruker hun å kaste utover alt jeg legger sammen.... Akkurat som jeg ikke har nok å gjøre med klesvasken til 7 personer....

Skrevet

jeg berga klærne fra tvillingene,men kjøleskapet derimot.....

kan si det sånn...di var veldig flink til å lage frokost til mamma,i ubevoktete øyeblikk,hehe..men jeg var bare glad di rørte seg.kunne ikke gå før di var godt over 2 år.men da di lekte askepott i ovnen ble det værre.....=)

Skrevet

lillebror her i huset har gjort det meste av det kreative slaget. Men jeg glemmer ikke da jeg skulle koke vann på vannkokeren og den skranglet så merkelig når vannet begynte å koke. da jeg så oppi vannkokeren fant jeg; en penn, et hårstikk, et batteri og flere ølkorker. Jeg har også smeltet leker som han har satt inn i stekeovnen. heldigvis er han snart fire år og begynner å bli mer pålitelig, men han elsker arbeid av det praktiske slag.

Skrevet

HA HA HA. -Takk, det gjorde godt å få le litt :o)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...