Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Æ e i uke 38 +5...

Kan æ ta en canesten stikkpille?

ska selvfølgeli ikke bruke hylsteret, og det e bare sånn 100 mg, ikke di der en pille , og resten salve opplegge.

Holde på å bli sprø, og det kom kjempe akutt..

Helt sykt.

Har smurt me salve av å til på kveldan,men det har liksom bare beroliga det, ikke tatt det vekk, og det føles som det bare blir verre og verre...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff det der er noe skikkelig dritt! Men jeg er ganske sikker på at du kan ta stikkpilla, står det ikke bare at gravide ikke skal bruke det innføringshylsteret?

Som du sier, når det blir skikkelig ille er det ikke nok å smøre nei! Jeg hadde endelig blitt kvitt soppen og smørte bare litt forebyggende en gang om dagen da jeg måtte ta en antibiotika kur; PANG! Helt sykt hvor mye det klødde!!! Så jeg tok ihvertfall en stikkpille for noen dager siden og nå er det borte. Heldigvis!

Syns du skal ta en sånn stikkpille jeg.

Skrevet

JA, det kan du! :-) Har vært mye plaget av sopp selv, og Canesten er helt trygt. Og bruk fingeren, som du skriver. Håper du blir kvitt det, sopp i svangerskapet kan være gjenstridige greier..!

Skrevet

Jenter, bare et tips fra meg (var veldig plaget med sopp for noen år siden)

Under/etter behandling, stryk kilen i trusene etter at de er vasket. Det sitter visstnok "rester" igjen i trusen som kan være vanskelig å få bort ved vask. Dette hjalp meg å bli kvitt det.....Var faktisk legen min som tipsa om det!!

Skrevet

Hørtes faktisk veldig lurt ut - takk for tips!

Og - at man skal bruke bomullstruser, holde seg unna string, helst ikke barbere bort alt hår, være forsiktig med overdreven vask nedentil og bare bruke underlivsvask med pH 3,5...

Skrevet

Du kan blø litt ved bruk av vaginatablett.

Slimhinnene reagerer på det, men det skal ikke være farlig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...