Gjest Skrevet 26. januar 2007 #1 Skrevet 26. januar 2007 Har lest ut boka mi,og trenger sårt en ny...Har noen tips til en god bok?Baby blues har jeg akkurat lest,var bra-typisk jentebok:)Litt godt med slike lette bøker også slik at man ikke trenger tenke så innmari mye hehe;)
BettyBoob Skrevet 26. januar 2007 #2 Skrevet 26. januar 2007 alle bøkene til Marian Keyes er lettleste og er underholdende. typiske jentebøker jeg synes de er supre, iallfall hvis man akkurat har lest en litt tyngre bok.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 26. januar 2007 #3 Skrevet 26. januar 2007 Å- anbefaler Karin Fossum sine krimbøker på det strekeste!! Men de har du kanskje allerede lest? Men Baby blues- hva handlet den om? Hvem harskrevet den? Litt lyst til å begynne på enkel og underholdende bok, nå
Gjest Skrevet 26. januar 2007 #4 Skrevet 26. januar 2007 Persepolis er super! Veldig lettlest da det er en tegneseriebok! Faktisk også veldig lærerik, tar for seg livet til ei iransk jente før, under og etter revolusjonen i Iran fra 1979. Jeg fikk samboeren til å lese den høyt for meg før vi skulle sove på senga, han ble minst like ivrige og vi satt ofte til kl ett på natta for vi klarte ikke legge den fra oss. Veldig koselig;-) Anbefales på det sterkeste!
moana_20.10 Skrevet 26. januar 2007 #5 Skrevet 26. januar 2007 Les Nynnes dagbok! Lett humor og lettleselig. Syens ikke serien på tv er spesielt artig, men boka var grei. Jeg lo høyt flere ganger da jeg leste den;)
Gjest Skrevet 26. januar 2007 #6 Skrevet 26. januar 2007 Ja,har lest Keys,Fossum og Lindell...Liker alle de:)Baby blues handler om en nybakt mamma,og hennes nye veninner-de er alle ganske ulike..,men finner hverandre etterhvert:)Ho nybakte mammaen flytter ut på landet,til idyllen tror hun-men blir ikke helt slik hun har tenkt seg.Er en artig lettlest bok:)Bag of fun bok av Katie Agnew,pocketbok. Mamma mia anbefales også,litt i samme stilen på et vis...Skrevet av Polly Williams.Liker slike "nybakt mamma"bøker nå jeg,hihi;)
Gjest Skrevet 26. januar 2007 #7 Skrevet 26. januar 2007 Lest Nynnes også,veldig bra!Likte klipp fra neste bok der hun blir mamma-så gleder meg til den kommer ut her:)Serien var artig synes jeg:)
moana_20.10 Skrevet 26. januar 2007 #8 Skrevet 26. januar 2007 ...da må jeg få med meg neste bok også! vet du når den kommer?
Gjest Skrevet 26. januar 2007 #9 Skrevet 26. januar 2007 Næi,jeg leste bare utdrag i et blad av boka.Husker ikke hyvilket blad heller,det var i september..Gleder meg til den kommer:)
moana_20.10 Skrevet 26. januar 2007 #10 Skrevet 26. januar 2007 Ja det gjør jeg også. Det er av den type bok der du nesten ikke vill lese for du ikke vill at den skal ta slutt, samtidig som man ikke klarer å stoppe! Du får gi ett lite vink når du ser den har kommet, i tillfelle jeg ikke har fått det med meg;)
Gjest Skrevet 26. januar 2007 #12 Skrevet 26. januar 2007 Gode bøker; Jo Nesbø - Frelseren Henning Mankell; alle bøkene om Wallander. (danselærerens tilbakekomst, hundene i Riga, ett skritt etter, den femte kvinnen, silkeridderen+++) Nobels testamente, husker ikke forfatteren Gert Nygårdshaug. Rødsonen Steven King&Peter Straub - Talismanen Anne Holt - død joker Robert Harris - Pompeii Dan Brown - Deception Point Gert Nygårdshaug - nullpluss Dan Brown - Digital fortress William Golding - fluenes herre Agnar Mykle - Sangen om en rød rubin Stort sett krim, og ingen jentebøker, men de er alle bra:)
Gjest Skrevet 27. januar 2007 #13 Skrevet 27. januar 2007 Takk for mange krim tips:)Har lest mange av de og de er bra!Skal lese Anne Holt tror jeg nå for den har vi stående:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå