Attpåklatten :-)™ Skrevet 26. januar 2007 #1 Skrevet 26. januar 2007 Synes du skal slutte med den sutringen nå altså - jeg snikleser nok inne på andre forum og vet hva du og Snuldermannen planlegger til høsten..........din luring;-)) .........og det hørtes bare LITT deilig ut da!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JEG VIL OGSÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
♥Snulder Skrevet 27. januar 2007 #2 Skrevet 27. januar 2007 Vil du gifte deg? Eller være med på paintballmatch oppi skauen her? Det siste kan jeg ordne! Men det første må nok du og kallen fikse selv gitt:)
♥Snulder Skrevet 27. januar 2007 #3 Skrevet 27. januar 2007 Eller var det kanskje Maldivene du tenkte på!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. januar 2007 Drømmer ikke om å gifte meg igjen jeg..........men skal vel aldri si aldri, det har jeg lært igrunn:-) Og Painball er auauaua.............:-) men Maldivene derimot..............................................................................................................................dumme dumme Maldivene....................:-)))
dritgrei hei hei! Skrevet 27. januar 2007 #5 Skrevet 27. januar 2007 du klatten.... du måkke skylde på maldivene... ;-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 27. januar 2007 Dumme dumme klatten...............eh......nei.......klatten er ikke dum, bare misunnelig klattis:-) Men jeg skal ikke være det så lenge altså:-)
dritgrei hei hei! Skrevet 27. januar 2007 #7 Skrevet 27. januar 2007 furt furte furte - furt furt! :-)
Babyonboard ;-) Skrevet 27. januar 2007 #9 Skrevet 27. januar 2007 Dumme dumme Maldivene..... *furte* og DUMME DUMME Thailand......................... :-((((
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå