Strålende Skrevet 26. januar 2007 #1 Skrevet 26. januar 2007 Halla..Jeg sliter med å bestemme meg for hvem jeg vil ha... har en bror jeg syns skal få være, og vi har ett vennepar som vi ønsker ha.. men så har jeg også 2 venninner som jeg ønsker ha... Men blir det ikke litt mange faddere dette her ?? Og bør min bror sin forlovede også få være ? Flott om noen har en mening ang dette, evt erfaring )
snuske♥2 Skrevet 26. januar 2007 #2 Skrevet 26. januar 2007 Tror faktisk man kan ha opp til 6 faddere Men noen synes kanskje det er litt i overkant...søstern min hadde 5 stk, det blir jo litt hva man selv mener...Jeg synes også det er vanskelig å bestemme meg, og særlig i forhold til om søskene til meg/samboer skal være faddere, de er jo tanter/onkler uansett. Kanskje det nå er mer vanlig å velge venner/vennepar??
Gjest Skrevet 27. januar 2007 #3 Skrevet 27. januar 2007 Du kan ha inntil 6 fadderar til babyen, så det er ikkje noko problem å ha fem. Og du treng ikkje ha både broren og forloveden hans heller, eg var fadder til niesa mi ein mnd før eg gifta meg, og mannen min er ikkje fadder - ingen problem! Dersom du skal ha fleire born etterkvart kan du jo fordele venane dine litt utover? Vi har så mange vi vil ha som fadder, men veit at vi vil ha fleire born etter chiquitin, så vi får "spare" litt på nokre av dei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå