Attpåklatten :-)™ Skrevet 26. januar 2007 #1 Skrevet 26. januar 2007 Har vært hos fysioterapeut idag med bekkenet mitt og fått beskjed om at jeg skal begynne med hjemmetrening med stor ball - og det er jo kjempegøy! Selv om jeg ser ut som bambi på isen, superdårlig balanse pga bekkenet og sklir hit og dit, og ruller rundt og ser helt sprø ut der jeg vifter med armer og bein. Hihihihihi.........som vi lo hos fysioterapeuten idag, jeg hadde klart det sjakktrekket å ta på meg skjørt i dag - kjempelurt Klattis!!! Og det så unektelig litt galskap ut med denne dama her med skjørtet rundt livet, og i vill herjing med en stooor og gild rød ball;-)) Følte virkelig at jeg hadde lite koordinasjon i kroppen, og jeg som har drevet med dans i årevis tidligere og egentlig er god på akkurat det med koordinasjon:-)) Hmmm..............er nok litt utrent, men har stor tro på dette som en god treningsform for oss litt ehhm........modne kropper;-)) Noen andre som trener med ball og har erfaring/tips?
Ronja65 Skrevet 26. januar 2007 #2 Skrevet 26. januar 2007 Har ikke så stor erfaring. Tror nok at den er bra for bekkenet. Har kun vært på en time med stor ball på elexia. Men jeg syntes det var gøy:-) Kan huske at jeg var lit mør ja, da den gav meg mye mer trening en jeg trodde:-) Vi har en sån stor ball på jobben....Kanskje jeg skal prøve den på nattevakter??:-). Kjenner fortsatt av bekkenet noen få ganger. Fast for meg så er det halebenet som spøker. Men jeg tror lit ekstra "vikking" og dans er bra...Kanskje du skal ta opp gamle takter????:-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. januar 2007 Supert med balltrening ja, skjønner ikke hvorfor jeg ikke har gjort det mer. Trente litt med ball for noen år siden, men du vet;-)) Men om du har vondt i halebeinet så er det vel helt topp! Får nok danse litt mer til hverdags ja - det er jo bare så gøy!!!
Babyonboard ;-) Skrevet 27. januar 2007 #4 Skrevet 27. januar 2007 Har en blå ball hjemme jeg........................... Har jeg trent på den? Not ;-)
Babyonboard ;-) Skrevet 27. januar 2007 #5 Skrevet 27. januar 2007 Har jeg erfaring med ball? JA!!! Jeg dytter til den når den triller i veien for meg.... Så min erfaring er at den er myyyyyyyyyyyyyyyyyye i veien :-)))))))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 27. januar 2007 Neste treff blir MED høy ballføring;-))) Pjoing pjoing!!!!
Babyonboard ;-) Skrevet 27. januar 2007 #7 Skrevet 27. januar 2007 Kan få låne ballen min når du kommer på besøk! Typisk at du måtte kjøpe finere ball enn meg!!! Sølv liksom...........
Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 27. januar 2007 Det kommer jo an på blåfargen da! Om den får frem blåfargen i øynene og sånn...............og krig og fred og sånn..........;-))) Men sølv matcher kjøkkenet mitt altså, og der sitter jeg og dibber og da sitter jeg på den store sølvkuleballen min;-)) Og da blir jeg kjempetynn og sånn:-) Djeeeeeeeeeeeeeeeeezes.......;-)
Babyonboard ;-) Skrevet 27. januar 2007 #9 Skrevet 27. januar 2007 Den er fiiiiin blå.... Men matcher ingenting hjemme hos meg ;-((( Jeg vil ha sølvball jeg også!!!!! *furte*
Gummelillan Skrevet 28. januar 2007 #10 Skrevet 28. januar 2007 Kjempefin trening! Både for bekken og "core"-muskulaturen. Har trent en del med dette på Elixia (Flow m/stor ball heter det der nå da..) og synes dette er kjempebra, spesielt når man fortsatt har litt startproblemer etter svangerskap.
Babyonboard ;-) Skrevet 30. januar 2007 #11 Skrevet 30. januar 2007 Har skjønt at jeg må kjøpe STØRRE ball ;-))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå