Gå til innhold

Sitter småttisene dere i høystol/tripptrapp?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi fekk og beskjed av fysioterapeut ved helsestasjonen om at dei no kunne sitte litt i høgstol, bl.a. når me åt middag f.eks. Men ikkje so lenge om gongen. Me har foreløpig ikkje forsøkt det, sitt helst i vippestol hvis han sitter.

ja, min sitter i høystol ca 2x for dagen, i ca 10 min. Kjempekoselig å ha ham ved bordet! Han er ganske sterk i ryggen også så det er ikke noe problem. (I USA så anbefaler de at barn sitter i høystol fra 5-6 måneders alder..)

Annonse

Har ikke prøvd enda. Gleder meg til han kan sitte ved bordet. Han sitter i vippestol, men vil gjerne være i samme høyde som meg...så foreløpig sitter jeg på gulvet sammen med han. Pleier å sette han i vippestolen når han skal spise, ble altfor grisete å ha han på fanget. Dessuten sitter han i stolen når jeg rydde klær og sånn. Så får jeg gjort litt også.

Blir mye lettere å gå på kafe når han kan sitte i stol. Forløpig har jeg han på fanget, men ikke alltid lett for meg å få spist.

Alver er sterk i ryggen, så det kan jo hende vi kan begynne om ikke altfor lenge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...