Gå til innhold

Sitter småttisene dere i høystol/tripptrapp?


Mersa og gutta <3

Anbefalte innlegg

Hs sa han kunne sitte litt av gangen, men har jo lest at man ikke skal la de sitte før de kan sitte selv...Hva gjør dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi fekk og beskjed av fysioterapeut ved helsestasjonen om at dei no kunne sitte litt i høgstol, bl.a. når me åt middag f.eks. Men ikkje so lenge om gongen. Me har foreløpig ikkje forsøkt det, sitt helst i vippestol hvis han sitter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har ikke tenkt tanken engang! Han sitter i vippestol, og i en gyngestol fra Fisher Price. Kommer ikke til å sette han i Tripp-trapp stolen før han sitter selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magnus er for tung for sin vippestol, så har demed et sitteproblem når han skal ha mat. Er ikke så lett å sitte med han i armkroken, eller i sofaen....Mat overalt! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei ikke enda. håper vi kan vente til han setter seg opp selv, men skjønner mating-problemene. heldigvis kan vår vippestol brukes til 13 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, min sitter i høystol ca 2x for dagen, i ca 10 min. Kjempekoselig å ha ham ved bordet! Han er ganske sterk i ryggen også så det er ikke noe problem. (I USA så anbefaler de at barn sitter i høystol fra 5-6 måneders alder..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke prøvd enda. Gleder meg til han kan sitte ved bordet. Han sitter i vippestol, men vil gjerne være i samme høyde som meg...så foreløpig sitter jeg på gulvet sammen med han. Pleier å sette han i vippestolen når han skal spise, ble altfor grisete å ha han på fanget. Dessuten sitter han i stolen når jeg rydde klær og sånn. Så får jeg gjort litt også.

Blir mye lettere å gå på kafe når han kan sitte i stol. Forløpig har jeg han på fanget, men ikke alltid lett for meg å få spist.

Alver er sterk i ryggen, så det kan jo hende vi kan begynne om ikke altfor lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...