trebarnsmamma Skrevet 26. januar 2007 #1 Skrevet 26. januar 2007 jeg er så heldig at jeg skal være forlover til ei god venninne. Jeg ble jo kjempegla da hun spurte, men så har jeg skjønt i ettertid at det forventes jo litt av meg, og jeg er ganske grønn på dette området. Jeg vet jo at jeg skal organisere et utdrikningslag og holde tale, men er det mer som er obligatorisk? tar gjerne i mot tips ang utdrikningslag av sivilsiert slag.venninna mi ønsker ikke noe tøys, men noen morsomheter må man vel kunne finne p?. er det noen av dere her som har gode forslag tar jeg imot med stor takk.
Gjest Skrevet 26. januar 2007 #2 Skrevet 26. januar 2007 aner ikke =0) er gift,men hadde ikke utdrikkingslag jeg. men min forlover passa på kjolen i kirka.la den til rette osv.holdt buketten da vi knela.så skreiv hun sang til oss,istedenfor tale.det var morro =) på biblioteket finner du mange bøker med tips om slikt.jeg lånte selv da jeg planla hele greia =) gikk så bra at,hehe. men hva du kan finne på til streker i utdrikkingslaget får andre fortelle. der er jeg grønn. lykke til da =0)
♥Snulder Skrevet 26. januar 2007 #3 Skrevet 26. januar 2007 Jeg gifter meg til høsten, og har akkurat diskutert med min forlover ang. utdrikningslag! Her går jeg og sambo for felles vennefest med paintballmatch og påfølgende kos utover kvelden. Jeg ville følt det veldig ubehagelig om jeg skulle blir dratt gjennom standard "helvetesdag" med utkledning, løpe rundt i kjøpesentre e.l. og tjene penger på å selge kyss...+++. Blæh.... Men siviliserte tips ellers? hmmm...tja... Spa? Spille inn sang i studio?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 26. januar 2007 #4 Skrevet 26. januar 2007 Å det hørtes da bare kjempekoselig ut! Typiske utdrikningslag eller utdritingslag som jeg heller kaller det, er vel bare helt ut når man har passert 25 eller? Jeg giftet meg for 100 år siden, og ga klar beskjed til forlover at jeg IKKE ønsket å bli drukket under bordet, eller kledd ut og sluppet løs i kjøpesenter for å selge kondomer.........kan ikke for mitt bare liv tenke meg noe mer harry! Men å gjøre noe gøy og så avslutte med en vennefest høres kjempehyggelig og gøy ut .............vi har jo kommet i en alder hvor vi faktisk nyter tiden sammen med både hverandre og venner på fest så hvorfor kaste bort denne muligheten :-)
brumlemor Skrevet 26. januar 2007 #5 Skrevet 26. januar 2007 Da jeg var forlover, tok vi bruden med oss på hyttetur. Hun viste ikke hvor vi skulle, eller hvem som kom. På veien hadde vi lunsjstopp samt litt aktiviteter (rafting) deretter for vi videre til hytten, der hadde flere venner møtt frem. Vi hadde en skikkelig jentefest der, hadde laget sang til hun, åt god mat og drikke, med andre ord hadde det veldig gøÿ. Tror nok at hun satt pris på den formen for utdrikningslag. Lykke til.
trebarnsmamma Skrevet 27. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 27. januar 2007 takk for innspill, har faktisk tenkt på dette med å ta henne med på en overnatingstur med alle venninnene. Tror nok hun vil sette pris på det etter to¨år med våkenetter. Noe "utdritningslag" er vi altfor gamle og pysete for...
Babyonboard ;-) Skrevet 27. januar 2007 #7 Skrevet 27. januar 2007 Helt enig! Ta henne og gode venninner med på hyttetur eller lignende, der det bare er dere... Høy sigarføring og vin i kassevis! Skikkelig fnisekveld med andre ord ;-)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå