Anonym bruker Skrevet 26. januar 2007 #1 Skrevet 26. januar 2007 Huff det er så stusseligt å sitte aleine om kveldene.... Spesiellt i helgene! Misunner dem som er "familie" Flere?
Gjest Skrevet 26. januar 2007 #2 Skrevet 26. januar 2007 Ja..... skikkeli stusselig! Har du mange barn? Næi man blir sittende på data el foran TVn...
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2007 #3 Skrevet 26. januar 2007 Har 2 barn på 1 og 4 år. enn du? Savner barnefaren fælt også (
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2007 #4 Skrevet 26. januar 2007 Ikke så mye å ta seg til nei...... Stella
Gjest Skrevet 26. januar 2007 #5 Skrevet 26. januar 2007 Har en litn på 5mnd.. lenge siden d ble slutt? Ja er fælt å sitte aleine og savne noen.. Jeg sitter liksom å venter, føler jeg venter hele tiden... gud vet hva jeg venter på.. kanskje at barnefaren kommer.. el at noen, hvem som helst skal komme... litt teit men..
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2007 #6 Skrevet 26. januar 2007 Jeg og sitter med den følelsen av å vente... hva faen venter jeg på.....
BettyBoob Skrevet 26. januar 2007 #8 Skrevet 26. januar 2007 uff, så laber stemning da jenter!! de som har mulighet; skaff dere barnevakt en kveld snart og dra ut på byen, på kafe, på kino med venner! jeg skal kose meg på harry tur med danskebåten neste helg, gleder meg som en unge (noe så teit, men det er ikke så ofte jeg kommer meg bort jeg heller!) har sittet med samme følelesen som dere mange kvelder, men nå føler jeg at ting kan faktisk ordne seg for meg også....har liksom tenkt at det ikke finnes menn som vil ha "ferdig pakke", men nå tror jeg at det faktisk gjør det. Det hjelper å tenke positivt, høres banalt ut, men det er sant opp med haka damer!!!
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2007 #9 Skrevet 26. januar 2007 Jeg sitter også med to barn på 1 og 4..Og savner barnefaren helt forferdelig!! Bare usle 2 mnd siden bruddet...Vært sammen i årevis vettu...:-((
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå