Gå til innhold

Kjenner dere igjen barna deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså jeg lurer på, for dere som har fått barn med en mørk mann, "kjenner dere igjen" barna deres? Tenker da om dere liksom med en gang føler at det er deres barn, dersom det er veldig ulikt dere? For andre kan det jo ofte være vanskelig å se om dere er moren dersom barnet ligner mest på pappaen mener jeg.

Huff vanskelig å forklare! Dette er heller ikke rasistisk ment, men jeg bare lurer veldig på dette selv..... Når jeg som hvit kvinne føder et sort barn. Vet jo om det på forhånd selvfølgelig, men rart med det kanskje....???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt bar er svært lik min familie av utseende, men likevel er ho så mørk at folk kan ta henne for å være etiopier. ved første øyekast kanskje noen tviler på at ho er min, men ikke vist de ser på ansiktstrekk o.l.

Jeg ikke noe problem med det at ho er min selv om ho er svært afrikansk i utseende.

Jeg må si at jeg synes mixa barn er spesielt skjønne.

Skrevet

Datteren min er helt lik meg da jeg var lita, bare at hun er mørk. Hun ser helt pakistansk ut, men samtidig som hun er så lik meg så ser jeg trekk fra faren innimellom.

Det er vel ingen hvite som føder helt sorte barn uansett, de er ganske lyse når de blir født i forhold til hva de blir senere, hvertfall har datteren min vært sånn. Og det er DITT barn uansett hudfarge! Da jeg fødte så var jeg så overlykkelig over at alt hadde gått bra så hudfargen var det siste jeg tenkte på :)

Skrevet

I motsettning til deg så ble jeg veldig bekymret da jeg så at Tobias var helt hvit i huden. Jeg var ikke forberedt på det, men det var TobiDad. Jeg var redd han skulle beskylde meg for å ha vært utro.

Men han kunne ikke nekte på at det var sønnen hans. Tobias var en hvit utgave av han. Men etterhvert som Tobias ble større så har han blitt mer og mer lik meg i ansiktet. Han er lik på faren sin i profil. De som husker meg fra jeg var like gammel sier at han er en mørkere utgave av meg. Har sett noen litt uskarpe bilder fra den tiden av meg selv, men jeg kan godt se hvor lik han er på meg. Han har en annen nese og litt fyldigere lepper, men det er det.

Skrevet

de sier jo at afrikanske gener er veldig sterke, så jeg hadde forventet at snuppa skulle ligne på pappan sin, og ikke på meg i det heletatt.. ble litt overasket da hun ble født med mine øyne, pappan sin nese og munn og kritthvit i huden;) slett hår hadde hun også, jeg hadde forventet krøller..

men uansett hvem hun ligner på så er det mitt barn ja.. ikke noe som helst tvil om det..

men hos oss er det mer omvendt.. for som jordmor sa da vi kom på helsestasjonen, hadde hun ikke vist at faren var mørk så hadde hun ikke tenkt at det var et blandingsbarn i det heletatt.. så her er det vel mer far som må fortelle at joda, det er mitt barn;) håper hun blir litt mørkere etter hvert da, så han slipper det;)

Skrevet

Dattra mi var også kin lik meg da hun var baby så det var ikke noe problem.. Og hun var ganske lys. Men hun hadde arva farens ringre og tær, de var helt lik hans bare i en mini utgave. Nå syns jeg ikke hun ligner på noen av oss, hun har blitt sin egen person. Men jeg føler at hun er min da!!

Jeg har en veninne som er halvt søramrikansk. Hun har fått to gutter med en blond, blåøyd mann og har fått to blonde blåøyde gutter. Så når vi var i svømmehallen med barna våre såg det litt ut som hennes barn var mine og min hennes da jeg og hennes gutter var hvite og hun og mitt barn var brune... Men jeg kan ikke si at det plager meg.

Og når Clara var baby fikk jeg hele tiden kommentarer fra gamle damer og hvor brun og fin hun var når jeg ikke gikk sammen med pappan. Tviler på at de ville sagt det om han var med! Hehe.

Skrevet

Jeg har en datter med en pakistaner, og hun finnes omtrent ikke lik han! Hun er nesten helt lik meg som liten. Hun er lysere enn meg i huden og har blå øyne.. I begynnelsen så var jeg også, som en annen over her nevte, redd for at han skulle si at jeg hadde vært utro osv, for jeg hadde forventet meg en mye mørkere jente! Men jeg har jo funnet ut at dem som oftest ikke kommer ut å er kjempe mørke, hehe..

Hun har pappan sin nese og mammas øyne, og ja - jeg kjenner igjen mye av meg selv i henne! :)

Skrevet

Det er litt rart sprøsmål å svare på synes jeg.. Om jeg kjenner igjen barnet mitt. Hvis jeg hadde fått barn med en norsk mann og barnet hadde lignet mest på faren, så blir jo det det samme på en måte...

Egentlig var jeg litt overrasket første gang jeg så han, hadde foventet meg en baby med krøller og gylden hud. Men han hadde jammen rett hår og lys hud, så det syntes jeg var rart! Han ligner veeeldig mye på faren sin og ikke mye på meg da, men han er jo min for det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...