Attpåklatten :-)™ Skrevet 26. januar 2007 #1 Skrevet 26. januar 2007 Den veibeskrivelsen din tror jeg har tatt en annen vei enn hit;-))) Men jeg kan jo prøve å finne fram på intuisjonen eller............? Dingding.................tamtamtampling....................mmmmmmmmmmhmmmmmmmmmmmmmmmhmmmmmmmmmmmmmmm.........................hare krishna.........................tamtam.....................eh..............klarer ikke helt å ta inn i dag kjenner jeg;-)) Kanskje du kan være snill og sende en grei en på sms??? Snille du:-))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #2 Skrevet 26. januar 2007 Takk for mailen! Da skal det nok bli en mulighet for at jeg finner frem:-)
Ronja65 Skrevet 27. januar 2007 #3 Skrevet 27. januar 2007 Skal dere ha en treff uten meg???:-)))))....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. januar 2007 Hihihihi.........neida, det er bare jeg som har spurt så pent om jeg kan få komme innom og hilse på dritgrei idag siden hun er hos phantomet i helgen:-) Så ingen forsøk på å holde deg utenfor treff nei;-)) ala Tuppen & Lillemor..........håper da inderlig at vi er forbi det stadiet her inne;-))) Men vi sees vel tirsdag?
Babyonboard ;-) Skrevet 27. januar 2007 #5 Skrevet 27. januar 2007 Jeg er sååååå glad jeg så dette i kveld og ikke tidligere i dag..........................................*kjempemisunnelig!*....... Hehehehehe
Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 27. januar 2007 ..........furte furte..........;-))
Ronja65 Skrevet 28. januar 2007 #7 Skrevet 28. januar 2007 He he... Så koselig......:-))...Det er jo klart at alle kan ha private treffer...:-)) Skulle bare mangle det da!! Det var bare jeg som tøyset.:-)) Jeg har vært på Hamar hele dagen pga av min sønn, som har løpt 800 m på UM.Det gikk sån passe. Men han "persa" i hvertfall:-)) Imorgen så skal jeg på jobb. Så dette er en travel helg....
Ronja65 Skrevet 28. januar 2007 #8 Skrevet 28. januar 2007 Glemte å si at jeg ikke kan komme på tirsdag. Det er seminar på jobben, som jeg og Thyra er invitert til å delta i. Men vi sees snart igjen:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå