Gå til innhold

phantomet!!!

Attpåklatten :-)™

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den veibeskrivelsen din tror jeg har tatt en annen vei enn hit;-)))

Men jeg kan jo prøve å finne fram på intuisjonen eller............?

Dingding.................tamtamtampling....................mmmmmmmmmmhmmmmmmmmmmmmmmmhmmmmmmmmmmmmmmm.........................hare krishna.........................tamtam.....................eh..............klarer ikke helt å ta inn i dag kjenner jeg;-))

Kanskje du kan være snill og sende en grei en på sms??? Snille du:-))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for mailen! Da skal det nok bli en mulighet for at jeg finner frem:-)

Skrevet

Skal dere ha en treff uten meg???:-)))))....

Skrevet

Hihihihi.........neida, det er bare jeg som har spurt så pent om jeg kan få komme innom og hilse på dritgrei idag siden hun er hos phantomet i helgen:-)

Så ingen forsøk på å holde deg utenfor treff nei;-)) ala Tuppen & Lillemor..........håper da inderlig at vi er forbi det stadiet her inne;-)))

Men vi sees vel tirsdag?

Skrevet

Jeg er sååååå glad jeg så dette i kveld og ikke tidligere i dag..........................................*kjempemisunnelig!*.......

Hehehehehe

Skrevet

..........furte furte..........;-))

Skrevet

He he...

Så koselig......:-))...Det er jo klart at alle kan ha private treffer...:-)) Skulle bare mangle det da!! Det var bare jeg som tøyset.:-)) Jeg har vært på Hamar hele dagen pga av min sønn, som har løpt 800 m på UM.Det gikk sån passe. Men han "persa" i hvertfall:-)) Imorgen så skal jeg på jobb. Så dette er en travel helg....

Skrevet

Glemte å si at jeg ikke kan komme på tirsdag. Det er seminar på jobben, som jeg og Thyra er invitert til å delta i.

Men vi sees snart igjen:-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...