Attpåklatten :-)™ Skrevet 26. januar 2007 #1 Skrevet 26. januar 2007 I dag skulle mormor passe liten prinsesse mens mammaen var hos fysioterapeuten og lærte å leke med ball og strikk;-) Det som skulle være en time eller to, ble plutselig til 7 timer uten mamman, fordi det ble slik at mammaen skulle følge søsteren sin til sykehuset og det tar alltid tid. Inn med rullestol, ut med rullestol, klø seg litt i hodet for å finne ut hvordan man skulle få rullestolen til å bli bredere enn 15 cm og sette på hjul som bare datt av igjen;-) Humor og en latter på lur er en fin ting å ha fant vi ut. Kan bare glemme å spørre meg om hjelp sa søster`n for jeg driver å leter etter den oppskrytte lufta alle snakker om, jeg finner`n ikke! Hihihihihi...........galgenhumor er fint. Litt svett etter å ha baset med den hersens rullestolen fikk vi henne inn og opp dit hun skulle. Ut avgårde, til legen, hente resepter, ned til apoteteket og stå i kø. Inn i butikken og handle mat for mormor som passet lille prinsessen. Rakk sågar en kopp kaffe innimellom øktene med slosskamper med rullende stoler og verdensmesterskapet i køståing og køkjøring............pust pes...........svett og stresset..........ringte en million ganger til mormor og alt var bare bra med prinsessen, hun var bare fornøyd. Verre med lille kusine på 3 1/2 år som helst ville avlive hele babykusina, for makan til mye oppmerksomhet som det rosa krapylet tok, ja se det skulle man lete lenge etter:-) Så var det avgårde for å kjøpe ny leke til mamman, en stor fin sølvball som fysioterapeuten syntes hun fortjente (altså meg;-) og tenk, i en butikk som mamman måtte forbi var det så mye nusselige ting til små prinsesser, så mamman fant plutselig seg selv gående med ball i den ene hånden og stor pose med prinsesseutstyr i den andre:-) Så bar det avgårde til sykehuset igjen, ut og opp og inn og ned og heis meg her og der. Inn med søster og niese, plukket opp en sykepleier gjorde vi og, heiv dem inn i bilen, sammen med en maltraktert rullestol og tut og kjør. Hjem med pleier, opp til mormor og verdens lykkeligste lille rosa. Som bryter ut i det vakreste smil man kan få - Jeg elsker deg smilet;-) Og sen lunsj, som ble middag, og nå kommet hjem...........pust pes........nå skjønner jeg hva jeg har i vente om noen uker..........hjelpeseg, tror jeg får pumpe opp den nye leka mi, så jeg orker å leke litt før jeg besvimer i senga. Akkurat som liten rosa, hun hoppet over hele kveldsmaten, la seg i sengen, 2 sekunder etterpå snorket hun tungt...............sliten etter en hel arbeidsdag hos mormor, fremdeles i live etter lille kusine`s iherdige forsøk på avlivning;-)) Kan tenke meg mormor sitter i go`stolen foran tv, med høye snorkelyder nå;-))
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 26. januar 2007 #3 Skrevet 26. januar 2007 Phuuuuuuuuuuuuuu!!! Hørtes slitsomt ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå