Gå til innhold

Noen igjen i UKE4 her som ikke har blitt gravide enda...???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, begynner å tynnes i rekkene hos oss, jeg venter fortsatt på tanta... Noen andre som fortsatt venter besøk??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp! :) IKM i dag/morgen - har testet nå med CB digital - den sa: ikke gravid. Mener den burde ha vært positiv nå hvis jeg er gravid....

Men håpet er der helt til tanta kommer!

Skrevet

jeg har ikm idag - ikke kommet enda ... sitter her med murringer / stikkinger i mage & korsrygg , ømme pupper tidligere på dagen

Skrevet

jepp! har IKM i morgen/ søndag. Har hatt murringer i underlivet hver dag, nesten hele tiden den siste uken, så jeg venter egenlig bare på at tr kommer rett rundt hjørnet. vi får bare håpe på at jo lengre det går, jo større sjanse er det for at vi er gravide! lykke til jenter..;)

Skrevet

Ja, siste pp kom tanta tre dager før IKM, så dette er bedre :)

Får dere også negative tester nå?

Jeg skal teste igjen i morgen, like optimist :)

Skrevet

Oj, ja, det blir spennende dere! Jeg har og i morgen/søndag, ingen murringer bare lettere psykotisk de siste 2 dagene. Hehe, så tanta ringer nok på i morgen en gang :-)

Hadde en dag med murringer tidligere i uka men det gikk over. Men har som regel ikke noe særlig forvarsler annet enn moody!

Ja LYKKE TIL!! Det er fortsatt plass til fler øverst på resultatlista!

Skrevet

hey! Tussas4pp.. vi visst like.. vi er i vår 4pp og har IKM i morgen/ søndag! håper vi kan følge hverandre over i første trimester..helst om ikke så altfor lenge da...:) Krysser fingrene!

Skrevet

Ja, det håper jeg og, håper, håper, håper...!!!

Har du noen andre symptomer?

Skrevet

Enn murringer altså....egget!?

Skrevet

nja..føler at brystene er litt tunge, uten at de har vokset..og de stikker litt..hmm..nei, kanskje innbilt kvalme..hva får man ikke hvis man kjenner etter..? har du noe?

Skrevet

Nei, absolutt ingenting...ikke noe spor av innbilning heller, hehe. Er vel denne pp som jeg virkelig ikke har kjent noe som helst... De andre har jeg hatt litt stikkinger i magen og bare "følt" på meg at det var noe der, men du ser jo hvordan det gikk, haha!

Skal du teste i morgen eller søndag, eller venter du til noen dager over IKM dersom TR ikke har vist seg?

Skrevet

skal teste i morgen tenker jeg:)..når skal du teste? er litt spent...har hørt at den måneden du tror du ikke er gravid, er den måneden du er blitt gravid! håper at det er sånn hos deg:)

Skrevet

Jah...skulle ønske det gitt, men har ikke helt trua nei, hehe!

Jeg klarte å svi av en test på Onsdag av alle ting, som selvfølgelig var negativ. Hadde jo igrunnen ikke ventet annet heller så tidlig men....nei, så nå tenkte jeg å vente til neste uke hvis ikke tanta dukker opp.

Skrevet

hvor gammel er du? og har dere noen barn fra før?

Skrevet

Jeg har ingen fra før, og er 30 ÅR...IIIIIK!!! Så man kan trygt si det er på tide og vi vil ha to, så det er bare å få fart på denne spira for jeg vil ha 2 tette så jeg ikke blir så gammel...

Hører klokka tikke i bakgrunnnen vøttø :-)

Skrevet

hei! jeg hadde ikm for 1 uke siden. har enda ikke testet. sist gang gikk jeg også over 1 uke, derfor har jeg ikke testet. vi er i vår første pp. har ikke brukt prevensjon tidligere( bare hoppet av i svingen, og holdt oss unna el) synes derfor det er litt rart at jeg plutselig får 2 lange sykluser på rad når jeg aldri har hatt det tidligere...noen som har opplevd dette?

det eneste jeg kjenner er mensmurringer/stikninger og harde/tunge bryst...

så lenge tanta ikke har dukket opp så er det jo håp:) Men, føler på meg at jeg ikke er gravid...føles som tanta kommer hvert øyeblikk...

krysser fingrene for alle jentene her inne:) kjekt å ha noe å spør om ting som jeg lurer på. vi har valgt å holde hemmeligheten for oss selv:)

Skrevet

Næmen, skjønner ikke at du klarer å la vær å teste jeg...kanskje det er en spire der??

Kjedelig å ha lange sykluser da, jeg slipper det heldigvis, har vært helt regelmessig på 28 dager siden jeg sluttet med prevensjon for 5 mnd siden.

Det er veldig greit med disse sidene ja, jeg har stadig noe jeg lurer på og det er alltid mange kloke hoder og kloke svar å få her inne.

Lykke til!!

Skrevet

jeg venter nok til mandag før jeg tester. tipper at jeg får tanta i løpet av helgen.

masse lykkeønskninger til deg også:):)

Skrevet

jeg skal teste i morra om ikke tanta kommer i løpet av kvelden/natta...har hatt litt utflod, men ikke direkte spotting for min del...(det pleier å være brun/rødfarget) har veldige stikninger i siden i dag som kommer i bølgedaler, fremdeles uggen/kvalm, tisser i ett sett, såre/ømme pupper...pleier ikke ha det ikm dagen..så er spent nå....

*lykke til jenter*

Skrevet

Høres veldig spennende ut stjerneøye....Du får sørge for at det ikke er plass til tanta i senga i natt. Fyll opp med puter rundt deg eller noe og sett hengelås på pysjamasbuksa :-)

Innbuddssikker truse, hehe!!

Skrevet

hehe ja Tussas-4pp innbruddsikker truse hadde vært noe...nei tanta ekke velkommen her*streng* blir en salig luftetur fra 11 etg rett ut i snø stormen, håper hu fryser til is og aldri tiner igjen....

Skrevet

Hehe, that's the spirit!!! Jeg kommer til å gjøre det samme, bare fra 4 etg..håper hun slår hodet, faller i koma og ikke våkner før om ett års tid. Bare et lite puff.....

Oppdater meg i morgen da om tanta er her eller ei, det gjelder egget4pp også....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...