Gå til innhold

åååååååå..... vogn.

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har bestemt meg for vogn. farge,tilbehør og alt. åhh så fin den er. kanskje jeg må endre fargevalg etter ul da. men skal jo uansett ikke kjøpe enda. er emmaljunga sin. noen som vet om man må bestille god tid i forveien eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns jeg har hørt noe om at Emmaljunga kommer inn i puljer eller noe, slik at det ofte er lang bestillingstid...men det kan vel variere fra butikk til butikk? En venninne av meg bestile fire mnd før fødselen, og fikk vognen da babyen var en uke gammel... Hvor langt er du på vei nå da? Og hvilke vogn vil du ha? :o)

Skrevet

ok. jeg er ca 3 mnd på vei. jeg vil ha den kangoo, var det det den het? med den bagen da. som jeg kan ta ut når den er 6 mnd. hvis det er gutt (noe jeg føler på meg) skal det være den mørkeblå med lyseblått på. åhh så fin den var. og stelleveske i samme farge. og selfølgelig det rattet til. så han kan "kjøre" når han blir større. kanskje jeg skal bestille i mars etter ordinær ul da?

Skrevet

Den vi har sett på tar ca 2 mnd i bestilling.

Skrevet

jeg skal ha city cerox 360 m citybagen...hos Babykos i Bergen var d ikke så lang leveringstid på Emmaljunga hvertfall...men ahr hørt at d er d ellers i landet...Skal kjøpe til våren, mest sannsynlig etter neste ul som er i mars... :)

Skrevet

ok. får gå på babykos da. takk for hjelpen

Skrevet

ser forresten at du også bor i bergen. og har termin et par dager før meg. : )

Skrevet

Koselig, når har du termin?? Babykos hadde en del vogner på lager sa de hvertfall til oss...og ikke så lang leveringstid...de hadde alle fargene utstillt så man kan se de i virkeligheten...får et helt annet inntrykk enn på bilde... :)

Skrevet

Vi skal ha city cross med city bag, på reflex i Bergen tok det heller ikke så lang tid. Hadde fått vognen på butikken 1 - 2 uker etter at vi bestilte den.

Skrevet

foreløbig termin er 01.08

Skrevet

ok. da kan jeg jo kanskje vente litt da.

Skrevet

jeg fikk beskjed om å bestille i god tid før sommeren, De i butikken mente det var mye bedre at vogna stod hos de og ventet. Emmaljunga stenger vel mer eller mindre hele produksjonen i ferien og da blir det erfaringsmessig lang leveringstid i sommermånedene...

Er det noen som har sjekket pris forresten? jeg sjekket pris på

City Cerox 360 med citykorg, stelleveske og åkpose. Denne pakken skulle koste 6500,- svenske i strømstad, men har fortsatt ikke sjekket pris i Oslo...

Skrevet

ok. ja jeg vil jo ha den klar en stund før babyen kommer uansett. så om jeg da bestiller i mars når jeg har vært på ul. så er jeg ihvertfall sikker på at jeg har den i hus, tusen takk for hjelpen alle sammen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...