Gå til innhold

bretter opp armene,og leter

Anbefalte innlegg

Skrevet

frem snøskoffla,akebrett,ski,staver,ja alt !!! fjellvettreglene skal finpugges,og appelsin er kjøpt inn.....

FOR HER MELDER DI MER ENN 30CM SNØØØØØØ......

FREM TIL I MÅRRA!!!!!!! hællemin,hva søren er det di mener nå da???

jeg ønska meg snø,greit det.....men ikke såååå mye da...=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For mye og for lite

Lys eller mørk

Tykk eller tynn

Høy eller lav

Hehehehe............Aldri blir det sånn vi vil ha det alikevel, så skaff deg et par truger og spa deg ned i tide, kast en appelsin på nabo`n og spis kvikklunsjen selv:-)) Kakaoen kan være god å ha til kaldere netter:-))

............og du!!! Ennå et tips: Kle deg i noe rødt så du synes;-)))

Skrevet

har termosen klar,grave meg ned skal jeg snart.må bare spa vekk litt snø først.....truger??? har ikke..men tar å bretter til melkekartonger.gjør vel samme nytten når man ikke kan gå med slikt....appelsinene beholder jeg selv.unner ikke naboen di =)

kvikklunsj...!!! iiiik...det glemte jeg. nei da så...da snur jeg i tide,sier ifra at jeg ikke går,og holder meg inne.mye bedre =))

men noe rødt ja...har jo julegardinene....blæh =)

skjønner ikke værvarslene for tiden jeg.er jo helt "dust" å skal få så mye snø,på så kort tid.så jeg deler med dere.tar 5cm.resten kan sendes videre =0)

ha en super kveld.du ser vel på nrk du også? tralalalalala...

Skrevet

Hehehehe....neida ser du......jeg har jo fått meg ny leke idag etter råd fra fysioterapeutdama, og bare det å ha pumpet den hersens ballen full av luft, så er jeg jo helt pumpet og er støl i beina allerede;-)))

Hahahahaha.............her skal det bli andre boller enn fiskeboller tenker jeg, bare jeg får ut finger`n og får brukt den til det jeg skal............må bare få tilbake pusten først;-))

Og du, jeg har gått på truger en gang i mitt liv, har aldri trynet så sinnsykt verken før eller siden. For den dumme dumme tuppen var så altfor langt der fremme og med de lange beina mine, ble det bare tullball;-))

Skrevet

kniiis....baller er farlige..man kan få muskler av pumpinga =)

har en slik vi,til tvillingene.men vi dro å fylte på luft på bensinstasjonen,hehehe.det tenkte du ikke på!!! kunne spart deg det slitet,knegg ;0) (hvis det var en sånn stor ball til trening ja?)

ser for meg trugeturen din =0) hehehe...tenker jeg ikke har kommet lenger enn til å feste di på beina...

prøvde snøbrettet en gang....endte med stillesittende ro det....

vinglepetra og snublefot,det er meg det =))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...