Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 26. januar 2007 #2 Skrevet 26. januar 2007 Vask det på den temperaturen det blir anbefalt.. For meg ble det en maskin på 60 grader og en på 40.. =)
Nusse1980 Skrevet 26. januar 2007 #3 Skrevet 26. januar 2007 Samme her. Blåvask på 40 og hvitt på 60. Enkelte sengetøy og dyner tar jeg på 90 grader. Ha en fin kveld. Camilla
Gjest Skrevet 26. januar 2007 #4 Skrevet 26. januar 2007 Takk. =) Sengetøy og tepper blir annbefalt 90 grader då altså? Fant plutselig ut i går kveld at det kanskje e på tide å forberede seg litt mer... Har 31 dager igjen og føler eg ikkje er kommet noen vei... Sjøl om alt egentlig e i hus da... =)
*Mi tesorito* Skrevet 26. januar 2007 #5 Skrevet 26. januar 2007 Kjøpte dyne på ikea, kan bare vaskes på 60.. Men er jo helt ny da, så kan vel ikke være så farlig...?
Nusse1980 Skrevet 26. januar 2007 #6 Skrevet 26. januar 2007 Står det at den kun kan vaskes på 60 grader, så gjør du det. Jeg vasker all sengedyner og puter på 90 grader. Føler at midd og bakterier går bort, men det er meg da.. På nye dyner trengs det helt sikkert ikke. Har 8 dager igjen og det meste er klart her. Å gå slik å vente og vente, blir jeg snart gal av. Tenkte jeg skulle gå igjennom fødsel baggen 1 gang til, føler det er noe jeg har glemt, men jeg vet ikke hva. Kan ikke skylde på ammetåka enda heller.
ditte&malusken&lillebror Skrevet 26. januar 2007 #7 Skrevet 26. januar 2007 Vasker du dyner og puter på 90 selv om det står 60? Skal arve dyne og pute. Vet ikke hvor mange grader det står at de må vaskes på, men ville du vasket det på 90 uansett om det står 60???
mayaya Skrevet 26. januar 2007 #8 Skrevet 26. januar 2007 Hvis du ikke følger vaskeanvisningen, vil du jo ikke kunne klage dersom den ikke er helt bra etterpå heller... Jeg ville helt klart fulgt det som står..! Men trenger man egentlig vaske en helt ny dyne? Mine egne lufter og rister jeg bare godt før førstegangs bruk...
Villemo -- Twins og Storebror! Skrevet 26. januar 2007 #9 Skrevet 26. januar 2007 Vasket alt av sengetøy og dyner ol. på 60 grader jeg. Det ble jo anbefalt av disse krybbedød folka å bytte madrass osv hvis det ikke kunne vaskes på 60 så må jo tro at de har greie på det og at alt det "farlige" går vekk med den tempen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå