dritgrei hei hei! Skrevet 26. januar 2007 #1 Skrevet 26. januar 2007 så det............................. men jeg kan jo bygge hytte i hagen så lenge... det blir jo en slags suite det også... eller?????? "god jävla jul i den här jävla familjen!"
Attpåklatten :-)™ Skrevet 26. januar 2007 #2 Skrevet 26. januar 2007 Hehehehehe.................hørtes rett og slett ut som en tekst klippet ut av en svensk fjortisfilm ala Fucking Åmål eller lign. and I`ve seen them all.............tjoheii!!!
dritgrei hei hei! Skrevet 27. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. januar 2007 Å nei du, dette er ikke en fjortis film min venn, dette er den beste av dem alle... "Livet är en släger" Deilig, deilig film, I'v also seen them all.... :-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. januar 2007 #4 Skrevet 27. januar 2007 Aahhhhhh den har jeg jo sett - og så klart så husker jeg det når du minner en glemsk dame på det!!!! Og er du Helena Bergstrøm fan, så løp og lei Heartbreak Hotel!!!
dritgrei hei hei! Skrevet 27. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. januar 2007 det blir ikke løping akkurat nå :-) men i morgen kanskje.... du skal nok se at dritgreipappan og jeg sakl kose oss med film og klining litt uttpå søndagsettermiddagen... :-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. januar 2007 #6 Skrevet 27. januar 2007 .........fniiiiiiiiis..............;-)))
dritgrei hei hei! Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 29. januar 2007 det var planen at det skulle være både romantisk og koselig i går, men jeg sovna gitt..... he he he , det er jenta si det tenker jeg!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 29. januar 2007 #8 Skrevet 29. januar 2007 Hihihihihi..............ja det er ikke alltid at den planlagte kosen blir den mest vellykkede igrunn;-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå