Gå til innhold

jeg har ikke bestillt!


Anbefalte innlegg

Skrevet

så det.............................

 

men jeg kan jo bygge hytte i hagen så lenge... det blir jo en slags suite det også... eller??????

 

"god jävla jul i den här jävla familjen!"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehehehehe.................hørtes rett og slett ut som en tekst klippet ut av en svensk fjortisfilm ala Fucking Åmål eller lign. and I`ve seen them all.............tjoheii!!!

Skrevet

Å nei du, dette er ikke en fjortis film min venn, dette er den beste av dem alle... "Livet är en släger"

Deilig, deilig film, I'v also seen them all.... :-)

Skrevet

Aahhhhhh den har jeg jo sett - og så klart så husker jeg det når du minner en glemsk dame på det!!!!

 

Og er du Helena Bergstrøm fan, så løp og lei Heartbreak Hotel!!!

Skrevet

det blir ikke løping akkurat nå :-)

 

men i morgen kanskje.... du skal nok se at dritgreipappan og jeg sakl kose oss med film og klining litt uttpå søndagsettermiddagen...

 

:-)

Skrevet

.........fniiiiiiiiis..............;-)))

Skrevet

det var planen at det skulle være både romantisk og koselig i går, men jeg sovna gitt.....

 

 

he he he , det er jenta si det tenker jeg!

Skrevet

Hihihihihi..............ja det er ikke alltid at den planlagte kosen blir den mest vellykkede igrunn;-))

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...