Superlis Skrevet 26. januar 2007 #1 Skrevet 26. januar 2007 Sjefen ringte i dag og lurte på om jeg var klar for litt jobb.....skal jobbe en dag i uka,helt perfekt! Har tatt permisjon frem til august,men blir godt og jobbe litt. Det blir liksom enda bedre og være hjemme når en er borte litt også. Det eneste som er dumt er at jeg driver litt idrettsskole også,må nok be noen andre steppe inn der,ser ikke for meg at superpappa og lille knott blir så glad hvis mor er borte hele dagen og kvelden. Tror ikke mamman heller har lyst til det,må ha gradvis tilvenning med borte fra knotten min:))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 26. januar 2007 #3 Skrevet 26. januar 2007 Litt er alltid fint:-) Bare ikke litt blir for mye, det er dumt;-) Men deilig å få luftet seg litt sikkert.......(sier hun som manner seg opp om dagen selv;-))
Natteravnen* Skrevet 28. januar 2007 #4 Skrevet 28. januar 2007 Kanskje greit å prøve seg fram litt og litt, sjølv kan eg ikkje seie det fristar i det heile tatt, men har heldigvis god tid til August-enda......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå