Hipp*hipp*hurra<3 Skrevet 26. januar 2007 #1 Skrevet 26. januar 2007 Hei på dere! Håper dere kan hjelpe meg nå... Jeg har bestilt fotografering og ønsker å få noen bilder av tulla vår med englevinger..., men fotografen har ikke slike... Vet dere om en butikk eller nettbutikk hvor det er å få tak i??? Og evt. pris? Synes englebilder er så søte! Hun er jo engel uansett da, men... På forhånd takk!
Hipp*hipp*hurra<3 Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #2 Skrevet 26. januar 2007 Tenker på hvite englevinger altså
Hipp*hipp*hurra<3 Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. januar 2007 panduro? ferdige eller lage de selv?
Hipp*hipp*hurra<3 Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 26. januar 2007 Det hørtes fint ut Skal dra dit å se. Vet du om det er festet strikk på, slik at de kan tas på med én gang? Er de store eller små? Mange spørsmål... Takk for tipset forresten
Gjest Skrevet 26. januar 2007 #7 Skrevet 26. januar 2007 www.pernillerudfoss.piczo.com hvis du åpner denne så ligger bilde av pernille med vinger på forsiden. er også flere under fotografbilder om du vil se.. De var til å feste med strikk rundt hver arm, men vi bare la de inntil henne om du skjønner, for da syntes ikke strikken.
Hipp*hipp*hurra<3 Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 26. januar 2007 Takk for at du sendte linken, bildene var kjempefine! Det blir nok en tur på Panduro i morgen, ja...
Dolla&Heidi&spire Skrevet 26. januar 2007 #9 Skrevet 26. januar 2007 Hei! Så fine bilder! Jeg var inne på Panduros nettsider og kikket, der har de flere str på disse vingene. Lurer på om du vet hvilken str du brukte på jenta di??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå