mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 26. januar 2007 #1 Skrevet 26. januar 2007 Da får jeg si takk for nå, vi snakkes kanskje i løpet av helgen.
dundreihundre Skrevet 26. januar 2007 #2 Skrevet 26. januar 2007 Nå sitter jeg her og klør i fingrene, men veldig stille her nå. Vesleknerten min dro på biltur med pappaen sin nå, hadde nok lyst til å vise han frem på jobben. Stolt far, ja! Ødela visst rekka di jeg.....
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. januar 2007 Det går fint, jeg har en liten syking her i dag. Hadde ikke mer enn våknet før han bestemte seg for å sove litt igjen.
Superlis Skrevet 26. januar 2007 #4 Skrevet 26. januar 2007 God bedring til den lille syke!! Godt at de sover litt når de er syke,bli fort bra igjen!!!!!!1
dundreihundre Skrevet 26. januar 2007 #5 Skrevet 26. januar 2007 Slitsomt det for både liten og stor. Er nok ikke lenge før hele gjengen er samlet her igjen. Eldstemann kom akkurat hjem fra skolen, så får vel logge meg av igjen snart. God bedring til knerten din da!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 26. januar 2007 #6 Skrevet 26. januar 2007 God bedring til lille knertulf - må forte seg å bli frisk sånn at han er i form til å møte mange nye venner til tirsdag;-)) Heia heia heia!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå