Gå til innhold

f** og.. dagsovingen her går over stokk og stein..

Anbefalte innlegg

Skrevet

han er 5 måneder...kanskje jeg ikke skal klage for han sover hele nettene stort sett.. er litt oppvåk for tutt noen netter, men ellers sover han til fem-seks om morningen før han spiser og sover et par timer til.. men på dagen er det klin umulig og få soverytmen til å fungere! han sover maks tre kvarter i slengen og hvil nr 2 og 3 er et hel***. da bare skriker han og skal IKKE sove.. argh... er ikke tenner på vei akkurat nå, han har nettopp fått to..

huff.. må bare få ut litt steam:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, sånt er kjedelig :-) kanskje dette er en liten trøst (*håpehåpe*); når gullet mitt var rundt 5-6 mnd så var hun akkurat lik, klin umulig til å få til å sove på dagen, måtte tures i søvn etc etc, men når hun nådde 7 mnd så var det akkurat som om en bryter har blitt svitsjet på.. Nå kan jeg bare kle på henne og legge henne i vognen, sette vognen ut og hun sovner på 2 min uten å protestere.. Er det for kaldt så setter jeg bare vogna i gangen uten å kle på...

Skrevet

ja, sier de ikke at et eller annet skjer m søvnen i denne alderen? jeg gidder ikke legge han ut heller, for jeg har lite lyst å stå og rugge på vogna i regn og masse vind.. så han ligger som oftest i sengen, eller i vognen inne.. blir bare så oppgitt!! nå har jeg gått frem og tilbake til vogna hvert 5 minutt i tre kvarter og han har ikke sovnet enda.. jeg ser jo at han er trett, og jeg vet at han trenger å sove! men han nekter plent. jeg nekter også å stå å vippe på vogna inne, for han skal kunne finne roen selv. det gjør han helt fint på kveldstid.. huff, noen ganger blir man ikke klok på disse babyene..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...