Anonym bruker Skrevet 26. januar 2007 #1 Skrevet 26. januar 2007 Nå er jeg dritt lei av den evige barberingen, så må prøve dette istedet. Noen som gjør dette, og evt hvor? Helst på østlandet.. Et det vondt?
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2007 #2 Skrevet 26. januar 2007 Her vokses det en gang pr. mnd. Litt vondt er det jo, men blir mindre vondt for hver gang! Bare holde seg unna voksingen rett før man får igjen mensen, da er det mer ubehagelig siden man er mer følsom! Det beste med det er at man slipper den hersens høvelen, utveksten som kommer er myk, og det blir mindre og mindre hår for hver gang:) Gjør det på en hudsalong på nydalen i oslo, de er veldig proffe!
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2007 #3 Skrevet 27. januar 2007 Å så bra.. Hva heter den salongen tru? Må nok få bestilt meg en time der da!
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2007 #4 Skrevet 2. februar 2007 Skulle likte å sikke fitta di etter den var helt glatt og fin...stikke inn et par fingre å utforsket deg...la tunga mi sirkulere rundt klitten min og sutte på den ;-D Åhhh fy faen jeg er kåt jente som har veldig lyst å utforske men ikke tør
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå