Karomamma Skrevet 26. januar 2007 #1 Skrevet 26. januar 2007 ... da, jenter! Alle de nye innleggene som roper etter kommentarer er ikke noe for aua-skuldera mi, nei!! Jeg prøver å begrense tastingen, men ville bare si til dere at jeg blir glad av å lese om smått og stort, TV-serier og gamle helter, SPA-forventninger, kos og sjokoboller, flørtende og trassige småttiser, god mat og alt mulig annet!! Ha en herlig helg alle sammen!! Jeg fikk telefon fra en venninne fra Sørlandet i går. Hun er i Oslo i helgen og vi skal treffes i morgen - jippi!! Vi snakkes plutselig
Superlis Skrevet 26. januar 2007 #2 Skrevet 26. januar 2007 Så koslig med venninne treff:)) Du får pleie skuldera di i helgen,sånn at du kan dibbe masse neste uke. Kos deg i helgen!!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 26. januar 2007 #3 Skrevet 26. januar 2007 Hvor lenge vil du vi skal være "sykemeldt" fra dib??? Ellers får du nøye deg med å lese...... Hadde vært greit med sånn man kunne snakket til, også skriver den det du sier...... Enn så lenge får du ha god bedring, du er vel fit for fight før april..
Attpåklatten :-)™ Skrevet 26. januar 2007 #4 Skrevet 26. januar 2007 Djeeeeeeeezes...........her går det unna altså;-)) Ha en knakande gild helg Karomamma og heng armen i fatle, så lukker de andre opp dørene for deg;-)) (godt gammelt triks;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå