Gå til innhold

Noen i Tyrkia??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal reise til Tyrkia og være der i 4 uker, når pappa har perm.

Er der noget specielt det er lurt og ha med til en baby på 7 mrd?

kremer, bleier osv.

Ønsker en masse tips.

Selvfølgelig også hvilke merker det er lurt og kjøpe dernede :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har alt der nede, prima bleiene er best, det er en utgave av pampers-bleiene. Eneste jeg ville hatt med måtte være sun-blok, bare for å være 100%sikker på at den funker, men om du kjøper det på Tansas eller migros eller noen store kjøpesentre så er det originalt.

Om du er veldig streng på sukkerinnholdet i babygrøten kan det være lurt å ta med hjemmefra. (jeg gjør ikke det)

Hvor skal dere da?? Selv bor jeg i Marmaris med ei jente på 2,5år og en liten tass på 8mnd. Det går helt fint..

Skrevet

Hei igjen.

Vi skal til Alanya. Der har vi den store Metro, hvor de har det meste, men det er nu godt og høre fra en der bor der fast!!

Kan du hjelpe mig med reiseseng? Vet du om man får kjøpt det dernede? evt. hvilken pris (Metro har ikke, har lige ringet til dem)

Takk for hjelpen

Skrevet

Jeg sjekka reiseseng i fjor, på en babybutikk (finnes mange i marmaris, gjør sikkert det i alanya også) De har med det var dyrt, kom på rundt 2000kr. Så om du har muligheten så hadde jeg kjøpt det hjemme og tatt med. Hvor lenge er det til du sakl reise?? Jeg er i Norge nå, men reiser nedover neste uke, så da kan jeg evt få sjekket priser og plasser litt mer spesifikt.

Skrevet

Hei igjen.

Vi reiser nedover d. 1. april. Det bliver sikkert billigst og ta den med hjemmefra, så må vi betale det det koster i overvekt.

Har hørt at de hadde på Metro i fjor til 300,- men har ringt til de og de har det selvfølgelig ikke mere.

Kunne godt forestille mig at det er dyrt dernede, det er vel import og ikke noget tyrkerene bruker selv.

Hvem reiser dere med? Tar dere alt baggage med på flyet? eller sendere dere det?

Når vi reiser fra Norge, prøver vi og reise med My Travel, de har det billigste overvægt :-)

Håper du nyder ferien i Norge :-)

Prøvede og sende dig en pm, men du havde ingen profil...........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...