Gå til innhold

Alver står og svaier på alle fire i dag..:-))))


shevil og Alver

Anbefalte innlegg

Ikke så lenge av gangen, men har gjort det flere ganger i dag. Nå må det bli ryddings i stua...altfor mange småting innen rekkevidde for en liten en ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jøss! Så gøy!

 

Er vel bare å legge seg ned på alle fire selv og se etter alt som kan være spennende å rive ned :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er tidlig ute motorisk. Venter ikke at han skal krabbe med det første, men det er jo en fin start :-) Dette har vært det store prosjektet siden han kom rundt på magen da han var 3mnd. Siste måneden har han benyttet enhver anledning til å ligge på magen og jobbe. Holder mamma og pappa våken om natten med jobbing i senga (må opp 3-4 ganger for å snu han igjen når han blir frustrert). Snur seg i vogna, på stellebordet (umulig å skifte bleie) og prøvde seg til og med en gang i armkroken til mamma mens jeg ga han flaske!?

Ganske slitsomt egentlig. Får håpe han får det til snart, for han blir så fort sint og frustrert når han ikke får det til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det får en si, det var tidlig:-) Han var vel også tidlig ute med å rulle seg rundt også, ikke sant? Sterk gutt.

 

Apropos det med ryddig. Det er så forskjellig fra barn til barn hvor mye en må rydde vekk av ting. Med eldstemann måtte nesten alt i en høyde på 1 meter klareres, mens med lillegutt som nå er 2 år har vi nesten ikke tatt vekk noe. Kan til og med ha duk på bordet;-)

 

Blir spennende å se om Ingeborg er av den klåfingrede sorten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe. snu seg rundtpå stellebordet så man ikke får skiftet bleie - slik er det her i gården også! kanskje det betyr at min lille også kommer seg opp på alle fire snart? Han prøver veldig i hvert fall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjempegøy! Dette er jo en skikkelig milepæl i utviklinga. :-) Husker jenta vår sto og rugga sånn ei bra stund før hun fikk til selve krypeteknikken. Men hun var mye eldre enn 5 mnd da ja.

Prinsen her vil så gjerne opp på 4, men er ikke sterk nok i armene enda. Han løfter rompa rett til værs, men blir liggende å trykke ansiktet i gulvet da, og blir kjempesint. Hvis vi hjelper han og legger ei hand under brystkassen og løfter litt ilag med han, så blir han superglad for å komme seg opp på fire. Når han ligger på gulvet skyver han seg rundt nå, men da er føttene strake. Venter i spenning på at han skal klare å komme seg opp på fire selv. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når ble Alver født? Leo ble født 19/8 og snudde seg også fra rygg til mage da han var 3 mnd ca. Ligger nå på gulvet og jobber og jobber, løtfer overkroppen, men beina er ikke helt med ennå. Tror nok det kommer snart.

Spennende tid dere går i møte, gleder meg til min begynner, selv om det blir mye å rydde vekk:)

Gratulerer med morsomme fremskritt, flinke gutten deres:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alver ble født 9/8. Det hjalp han mye at jeg tok av han sokkene og at han bare hadde stilongs og body på seg. Får bedre tak med føttene uten sokker.

Han snur seg ikke tilbake på ryggen. Han gjorde det i begynnelsen, men har sluttet med det. Jeg forsøker å øve med han, men han virker ikke særlig interessert i det. Det er bare opp og frem som gjelder :-)

Litt slitsomt at han vekker oss hver gang han er lei av å sove på magen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emily står også på alle fire. Hun skyver seg bakover og rundt i ring. Hun er en sterk liten frøken, men jeg har det ikke travelt med å få henne til å krabbe.. Har altfor mange hybelkaniner som må støvuges opp før den tid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...