snuppelure 74 Skrevet 26. januar 2007 #1 Skrevet 26. januar 2007 Jeg er en rimlig fersk en Hvor handler dere og hva lager dere ? Jeg laget noen få album sider for 2 år siden og til jul som var laget jeg scrappekalendere - de ligger på hjemme sida mi http://pic5.piczo.com/snuppelure74/?g=27519623 Nå har jeg fått helt dilla og skal beg på album til snuppa mi Jeg har handlet en del på www.scrapping.no legges ut masse fint til salgs der (brukt) Og det er også en del å få tak i på qxl.no
dr@gen Skrevet 26. januar 2007 #2 Skrevet 26. januar 2007 Hei hei! Så godt å se at det er flere som scrapper her. Jeg har holdt på i et par år nå, og blir mer og mer hekta. Moro er det. Holder på med album (for tiden med albumet til kattene..). Dette har vært et prøveprosjekt for å teste ut forskjellige teknikker og utstyr. Prøver meg også med litt kortlaging. Synes til tider det er vanskelig å finne på ting, mens andre ganger er jeg svært så kreativ. Synes jeg selv ihvertfall. Hvor jeg handler? Jeg liker meg veldig godt på Bikuben (dem har ALT), minnehjørnet i ski og scraphandleren i oslo. Av nettbutikker har jeg bare brukt familieskatter og papirloftet. Veldig godt fornøyd med begge. Lykke til videre med scrappinga! Det er så moro!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå