Tøvsjura *1 stor og 1 liten* Skrevet 26. januar 2007 #1 Skrevet 26. januar 2007 ... j***a drittsekk av en forvokst fettklump!!!! KNURR!!!! Hvorfor i helsikke utsetter han mini på 3 mnd for en stor blodprøve??? Alle kan se at det er hans, jeg har aldri ment noe annet og jeg vet det kun er på pur fan og hevn at han nektet farskapet... J***A IMBISILE IDIOT!!! Sånn, ferdig for i dag... guuud så deilig å blåse ut litt
Gjest Skrevet 26. januar 2007 #2 Skrevet 26. januar 2007 føler med deg jeg!Går å venter på det selv-at det skal komme krav om det,for jeg regner med det kommer!Men jeg spurte på labaratoriet i går,og dem sa dem kunne stikke i fingeren i tilfelle..syns nå det er litt bedre jeg ja! Er no drit å gå å vente og,har ikke hørt noe siden gullet kom for 3 mnd siden...Det siste som kom til meg var et brev fra tk om at hvis han ikke møtte opp innen en mnd ble farskapet fastsatt ved dom.Og det er over en mnd siden nå...går å venter og lurer jeg ja!!Vet du hva det betyr at farskapet blir fastsatt ved dom?
Tøvsjura *1 stor og 1 liten* Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. januar 2007 De har så og så lang tid på å møte opp på tk for å erkjenne/ikke erkjenne, hvis ikke de møter opp går saken til fylkeskontoret og da kan politiet komme å hente han på døra. Hvis han ikke erkjenner da krever fylket dna-prøve for å fastslå farskapet, hvis han fortsatt nekter å erkjenne når dna-beviset lyser mot han (ja noen er jo faktisk så dumme) fastsetter retten det med dom. Bio-far her rakk akkurat å møte opp før fristen, men han gadd ikke før han fikk 2 purringer tror jeg det var. For noen møkkamenn de er!!!! Min er også 3 mnd og har ikke hørt et pip fra han siden mange uker før fødsel, fikk en mld på julaften om at han ønsket meg, typen min og marcus en god jul, svarte pent tilbake at jeg så helst at han ikke tok kontakt før han enten erkjente farskapet eller dreit i hele greiene. Heldigvis har mini verdens beste bonuspappa her, han er like glad i han som om det hadde vært hans biologisk også
Gjest Skrevet 26. januar 2007 #4 Skrevet 26. januar 2007 han her har visst fått purringer sa dem på tk..men ga ikke lyd fra seg,enda han bor med ei som ikke vet noe-og han vil heller ikke at hun skal vite noe..Da er det vel bedre å møte opp da,og bliu ferdig med det-istedenfor å risikere å få politiet på døren!!! Hadde vært så greit om alt i forhold til det/han var avklart nå...kjedelig å gå å vente,og lure på hva som skjer..
lab79 Skrevet 27. januar 2007 #5 Skrevet 27. januar 2007 Jeg har ventet i over 9 mnd på at farskapet skal bli fastsatt. x-sambo har ikke giddet å svare på noen av henvendelsene, så det siste jeg hørte var at saken er sendt til fylkestrygdekontoret. Venter brev i posten på å måtte ta blodprøve... Dette kan altså ta veeeeeldig lang tid! (men må innrømme at jeg bare er glad til at vi ikke har hørt noe fra ham!!) Enkelte menn burde kommet med skriftlig advarsel!!
Evig singel og lei av det.. Skrevet 27. januar 2007 #6 Skrevet 27. januar 2007 Her i huset ble far anbefalt av TK Å ta blodprøve.. det har faktisk hent at fedre har betalt bidrag i x antall år for så å finne ut at det er ikke deres barn alikevel..
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2007 #7 Skrevet 27. januar 2007 Veldig dårlig gjort hvis han faktisk vet det er hans. Men om han tviler er det eneste riktige å ta dna-test, kjedelig med blodprøve, men går jo fort over for mini, og ligger gjerne veldig viktige grunner bak. Hvis det hadde vært tvil om hvem min far var, ville jeg satt pris på at den blodprøven ble tatt, for å si det sånn. Og hadde jeg vært mann og tvilt på om barnet var mitt ville jeg selvsagt bedt om dna test. En ting er å måtte betale bidrag i mange herrens år uten at jeg var far, men verre er det å gå rundt og tro at man har et barn, og at barnet faktisk ikke er mitt...
Tøvsjura *1 stor og 1 liten* Skrevet 28. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 28. januar 2007 Han gjør det kun for å hevne seg på meg fordi jeg kastet han ut og fordi jeg fikk ny kjæreste før han. Han er psykelig sjalu og mest sannsynlig mytoman (lystløgner), han har innrømt til ene broren sin at han vet gutten er hans. Alle som kjenner han kunne se uten å tvile ett sekund at mini er hans etter fødselen, nå ligner han ikke like mye lenger (sorry, men heldigvis). Hvis han holder seg laaaangt vekk skal jeg være sjeleglad, han er psyk og mini har ikke godt av å være med han. T.o.m hans egen bror sier til meg at han ikke burde ha han alene
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2007 #9 Skrevet 28. januar 2007 ....mannfolk ja!!! I mitt tilfelle så dro jeg først på tk og skrev under på at det var greit med dna prøve og at jeg var sikker på at jeg visste hvem pappan var. SÅ fikk vi innkallelse til dna test ca 14 d etter. SÅ leverte vi prøven(gikk kjempebra:)) En har 1 mnd frist etter mottatt brev om dna) <> SÅ får man to purringer, så en advarsel om at politi kommer på døra om ikke prøve blir levert(først da leverte han) SÅ er det å vente 3-6 uker(kan ta opp til 3mnd) før svaret på dna prøven kommer. Etter det har barnefar 1 mnd fom mottakelsesdato til å underskrive. HVIS han ikke gjør det går det til retten. Som foregår ved at dommere fastsetter farsskapet på bakgrunn av dna bevis. Så er det masse papir arbeide +++ ... så ting tar tid....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå