dritgrei hei hei! Skrevet 26. januar 2007 #1 Skrevet 26. januar 2007 Alle phantombarna pluss phamtommannen er ute av huset, skole jobb og bhg formoder jeg, dritgreibabyen er trøtt på gulvet og jeg sitter her og drikker...... BOMBE! - te. Men hvor er phantomet - he he he - vet ikke, og hvor er Måka - he he he he he, jeg vet ikke det heller. Jeg håper de er på samme plass en etg over her, men man kan aldri vite, det finnes mange "hoppe-på-turer" til en billig penge for tida... :-) Jeg skal i bursdag i dag, gleder meg litt, gruer meg litt, og er litt likegyldig - den likegyldigheten skulle jeg gjerne vært foruten, den gjør meg til et usympatisk menneske, det er ikke så artig! Jeg håper helgen blir full av artige ting, at dere får kost dere, spist mat,sovet, sett på Beat for Beat, og laget sjokoladeboller eller andre herligheter! Men mest av alt håper jeg at dritgreipappan og store tass får det best av alle! Ha en god fredag Odd Karsten Tveit - Harare :-)
Dailis Skrevet 26. januar 2007 #2 Skrevet 26. januar 2007 Så du er oppe og hopper helt alene? Hehe. Ha en god helg dere også, kose dere videre=D
dritgrei hei hei! Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. januar 2007 Det skal vi, det er rett og slett SPA å være her, så da gjør det ikke noe at årets tur gikk i vasken.... jeg er jo her! :-) Det eneste som mangler er en haug med fine jenter som skravler om alt og intet, men dere får jeg jo møte en annen gang. :-)
♥Snulder Skrevet 26. januar 2007 #4 Skrevet 26. januar 2007 Den lille dråpen med likegyldighet gjør deg ikke til et usympatisk menneske, men sier noe om at du bare er helt normalt menneskelig. Men..... tanken og bevisstheten om at du kunne vært usympatisk pga av det.... sier noen om hvor SYMPATISK du er!! Den var dyp....nå er mitt stakkars blonde hode trett....
phantomet Skrevet 26. januar 2007 #5 Skrevet 26. januar 2007 Vel...jeg vurderte å kaste meg på en billig-tur sånn ca klokken 04 inatt. Da Måka krevde pupp for nte gang...og det er jo ikke ofte man allerede har "husmorvikaren" i hus.....*ler* men men Det får bli en annen gang. Nå er det kos med Dritgrei som står på planen. Trille en tur til en hyggelig kafe kanskje..og pludre, pludre, pludre... Det er deilig å ha besøk! Hurra!!!!
Superlis Skrevet 26. januar 2007 #6 Skrevet 26. januar 2007 høres ut som dere har det veldig fint i phntomhulen:)) ha en flott helg videre!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå