*snart mamma til 2* Skrevet 26. januar 2007 #1 Skrevet 26. januar 2007 Hei hei! Ja da var vi hjemme igjen etter 2 fantastiske uker i Thailand. det var sååå snille mennsker der. Sååå utrolig varmt. Kjempe flott land. Det har vært helt ubeskrivelig fantastisk. det var mye bedre enn hva jeg hadde sett for meg. Når vi kom ned dit så ble bryllupet flyttet til en annen strand, der det var mye hvitere og finere strand enn hva som det egentlig skulle ha vært. Vi måtte kjøre longtail båt utover til stranden. det var en kjempe fin båt, som hadde blitt pusset opp, så den var ikke som alle de andre båtene der. Når vi kom på stranden så hadde de gjort i stand med teppe med puter som vi satt på etter vielsen. partytelt, men stoler under (som selveste vielsen foregikk). De hadde pyntet så fint med blomster. vi var på øya ca 2 timer, så gikk turen videre til resturanten. Vi ble fraktet i en hvit tuk tuk. Noe som var veldig artig=) kjolen ble som jeg hadde håpet og de brukte 5 dager på den...... lurere du på noe så bare spør. (harikke helt kommmet meg etter turen) Klemmer fra fru Tropical.
mayla22+gull i magen :o) Skrevet 26. januar 2007 #2 Skrevet 26. januar 2007 Ville bare gratulere deg så mye med vel overstått bryllup og som gift frue ;o)
Happy H Skrevet 26. januar 2007 #3 Skrevet 26. januar 2007 Hei Fru Tropical!!!!!!!!!!!!!!!!! Grattis så mye som fru, føles d bra??? Høres ut som dåkke har hatt en kjempe flott tur, utrolig bra! Tippa d ble en dag du seint vil glømme! Fikk dåkke god mat på restauranten?ka heter øyen dåkke dro til? Fikk svar på mailen fra Ingeborg for nokken daga sidn, hadde d visst veldig travelt på denne tiden:) Veldig koselig å høre fra deg, har ventet spent no på kossn dagen din ble:) Stor klem
*snart mamma til 2* Skrevet 27. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. januar 2007 Det føles kjempe bra=) jeg pratet med Ingeborg om at jeg hadde pratet med ei på nettet (deg) og fortalte at hun hadde sendt deg en mail....Da sa hun at hun hadde såååå mange mailer som hun ikke hadde fått svart på, så hun har mye å gjøre... på bare de 2 ukene vi var der så arrangerte hun 4 bryllup som vi fikk med oss(det kan jo hende det var fler...) Vi bestilte mat på resturanten dagen før, så slapp vi å sitte å bestemme oss da liksom. Vi fikk kjempe god mat, også fikk vi velkomstdrink (kokosnøtt med drikke oppi) veldig god!!!! Vi reiste til en strand som heter Phra nang beach (det er ikke en øy, men man må ta båt for å komme seg til den "øya"(som jeg kaller den) Vi skulle jo egentlig ha en som filmet oss, men det ble det ikke noe av pga at han skulle ut å reise(de tar det litt som det kommer der nede, og det var jo dumt, men vi hadde heldigvis med kameraet vårt så det var en som filmet for oss) Vi fikk med 2 cder med bilder (av han profosjonelle fotografen) de var kjempe fine. Vi var heldig med været også. Dagen før og dagen etter så regnet det på kvelden, så det var flax=) Vi er helt bestemt på å reise tilbake, men når vet vi ikke. Vi tenkte på neste år til samme tid, men man får først se hva som skjer med unge og den biten....=) Jeg prøvde å logge meg inn på BIM i Thailand men det gikk ikke. Nå driver jeg å baker til mannen min, som har blitt syk etter han kom hjem....(hehe, må trå til som fru med en gang....hehe) koselig det da=) Blomstrene ble så utrolig fine de også, jeg bare fortalte hvordan jeg ville ha buketten, så fikk jeg den da vi ble hentet. Var litt spent på den egentlig.... de andre blomstrene vi hadde på "øya" fikk vi med tilbake på hotellet, så de sto utenfor og pyntet. koselig når vi våknet å gikk på hverandaen også sto det masse blomster der.... Har du fått planlagt noe særlig med Ingeborg? Klem
Happy H Skrevet 29. januar 2007 #5 Skrevet 29. januar 2007 Dette høres jo bare helt fantastisk ut!!!!!!!!!!! Vi har ikkje planlagt noe endå.. har ikkje bestemt oss 100%for denne løsningen, men mannen min e heilt vill og har kjempe lyst. Ingeborg sku sende en dvd og forslag til bryllupsmeny ho holdt på å jobbe med. Fikk du dette i posten? Klarte dåkke å holde budsjettet??
*snart mamma til 2* Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 1. februar 2007 Budsjette røk men det var ikke mange kronene. Det kom vel på totalt 55-60 tusen.... Hun sa hun skulle sende oss bryllupsmeny, men gjorde det aldri.... Det var flere ting hun sa hun hadde gjort, men når vi kom ned så var det ikke gjort, men det ødela ikke noe, men det er litt sånn det er der nede...(de bestemmer seg liksom ikke helt, før de må) Takk og lov for at de vet hva de gjør, for jeg hadde ikke taklet det.... Hun sa hun hadde vist kjolen min til skredderen, hun hadde bestilt mat, men noe av dette var ikke gjort.... Dere får ha lykke til med planleggingen. Skal prøve å følge litt med på sidene her..=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå