Gå til innhold

Thaian- veskeblanse lettere bleier!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!Vi er i Thailand na, med var 7 mnd gamle gutt. Er obs paa veske inntak i varmen, og han faar masse morsmelk og vann. Synes bleiene hans er veldig lette i forhold til hjemme. Han svetter jo ogsaa en del, men er redd for dehydrering. Allmenntilstanden er veldig bra. Hvordan vet jeg om jeg faar i han nok drikke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gi han fruktjuice på kartong? pleier å gå ned...og så bare tilby han masse.klart bleiene er lette i forhold til hjemme, det trenger ikke være farlig i seg selv...siden han ikke svetter hjemme

Skrevet

Enig me Ella her,du får kjøpt små kartonger med juice uten sukker ;O)

Bland med 50/50 vann så skal du se han drikker!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...