oslo75 Skrevet 26. januar 2007 #1 Skrevet 26. januar 2007 Hei!Vi er i Thailand na, med var 7 mnd gamle gutt. Er obs paa veske inntak i varmen, og han faar masse morsmelk og vann. Synes bleiene hans er veldig lette i forhold til hjemme. Han svetter jo ogsaa en del, men er redd for dehydrering. Allmenntilstanden er veldig bra. Hvordan vet jeg om jeg faar i han nok drikke?
Ella i farta Skrevet 26. januar 2007 #2 Skrevet 26. januar 2007 gi han fruktjuice på kartong? pleier å gå ned...og så bare tilby han masse.klart bleiene er lette i forhold til hjemme, det trenger ikke være farlig i seg selv...siden han ikke svetter hjemme
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 26. januar 2007 #3 Skrevet 26. januar 2007 Enig me Ella her,du får kjøpt små kartonger med juice uten sukker ;O) Bland med 50/50 vann så skal du se han drikker!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå