Gjest Skrevet 25. januar 2007 #1 Skrevet 25. januar 2007 Har en litn en på 5mnd.. har ikke vært på mekling ennå.. faren har sagt fra at han SKAL ha ungen! herregud for et styr... noen som kan komme med gode råd? Jeg er bedre stilt enn han på alle måter, kan han få foreldretten?
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2007 #2 Skrevet 25. januar 2007 neeeeeeeii!!!!!!!!!!!!! Det tviler jeg svæææææært sterkt på!! Så lenge du ikke er uskikket til mor(narkoman, barnemisshandler osv), så kan du nok slappe helt av!
*toppris* Skrevet 25. januar 2007 #3 Skrevet 25. januar 2007 mye som skal til for at han kan ta fra deg barnet... er du seriøst 87 år og har en liten på 5 mnd? eller er det skrivefeil på profilen? hehe... men som sagt, det kal mye til.. slik var barnefaren her også... vi bodde ikke sammen da gutten min ble født så har ikke delt noe... vil han ha delt foreldreansvar så må han søke om det, får det ikke av meg...
Gjest Skrevet 26. januar 2007 #4 Skrevet 26. januar 2007 hehe er 20år, fatter ikke hvorfor det står 87år... går ikke ann å fikse heller:b
prinsessetamtam Skrevet 26. januar 2007 #5 Skrevet 26. januar 2007 Skal veeeldig mye til før han får foreldreretten....Har dere delt foreldrerett,kan han i utgangspunktet kreve 50 % samvær.Men for det første betyr ikke det at du automatisk må gå med på det,da kan du ta det rettslig og dere må gjennom mekling. Når det er sagt har ikke retten for vane å pålegge foreldre 50% samvær, men heller en delt samvær på kanskje 60/40. Dette er hvert fall det jeg har fått høre av familievernkontoret. Når det er sagt har jeg flere ganger fått inntrykk av at det offentlige ikke syns det er spesielt gunstig med 50/50 samvær for små barn, og når det er snakk om barn under 2-3 år regnes det som litt utelukket egentlig fordi det blir for ustabilt for de små. Og når de er så små som din baby, er det jo aller best at dere begynner samvær ved at barnefar kommer på besøk til dere,evt. har barnet et par timer alene. Stå på ditt og tenk først og fremst på barnets beste ,uansett hva barnefar sier. Er jo bedre for alle parter om dere kan samarbeide
Meg og mine to skjønne jenter Skrevet 26. januar 2007 #6 Skrevet 26. januar 2007 jo du kan endre på datoen. gå på din side og videre på brukerinformasjon. der har du sannsynligvis oppgitt 1920 som fødselsår. der kan du endre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå