Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. januar 2007 #1 Skrevet 25. januar 2007 Natta jenter og sove søtt i dronningkammerne deres:-)) Jeg skal dra på meg raggsokkene og nikkersen nå, for her er det snart is på sengebeina, iiiiiskaaaaaldt............må kanskje rett og slett sette på litt varme på soverommet, så ikke snørra fryser i nesen iløpet av natten:-)) Aaaaaaaaaaaatsjo...............!!! God natt min skatt god natt:-))
Urtete Skrevet 25. januar 2007 #2 Skrevet 25. januar 2007 God natt, Attpåklatten! Kjenner jeg har litt lakenskrekk i kveld, men i morgen er atter en ny dag! Kanskje fornuftig å køye snart...... Koser meg med potetgull og brus, deilig å slappe av og gjøre ikkeno! Å gjøre ikkeno er egentlig en av mine favorittbeskjeftigelser! :-))))))
dritgrei hei hei! Skrevet 26. januar 2007 #3 Skrevet 26. januar 2007 Min også urtete - vi kunne jo begynt med det sånn regelmessig... De sier at to timer i uka er fint til å begynne med, også øker man på etterhvert som kroppen venner seg til det, og vips så er vi oppe i to økter per dag a 3 timer.... God plan?
Urtete Skrevet 26. januar 2007 #4 Skrevet 26. januar 2007 Fantastisk plan! Det blir tøft, men hvis vi tar det gradvis så kan det hende vi klarer å gjennomføre.... :-))) Kanskje det blir lettere hvis vi trener sammen?
dritgrei hei hei! Skrevet 26. januar 2007 #5 Skrevet 26. januar 2007 ja jeg tenkte litt på det, finnes det klippekort på fly eller skal vi gjøre det over billedtelefon ha ha ha ha
Urtete Skrevet 26. januar 2007 #6 Skrevet 26. januar 2007 Kunne gjerne flydd meg en tur jeg! Får ikke toppidrettsutøvere dekket reiser og kost/losji da? :-))
Superlis Skrevet 26. januar 2007 #7 Skrevet 26. januar 2007 Lurte litt klatten,da jeg så overskriften...var det ikke hun som ikke skulle ha flere barn da?? Hehehehe måtte innom og se hva dette var!!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 26. januar 2007 #8 Skrevet 26. januar 2007 godt det er meldt mildere vær da...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #9 Skrevet 26. januar 2007 Ja, at jeg prøvde å bli gravid igjen eller? Hahahahahaha................denne dama har igrunnen da fryktelig dårlige odds, sterilisert og på p-ring!!!! Jaja, om det skjer så får jeg si som sambo til Ronja, da er det Guds vilje;-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå