phantomet Skrevet 25. januar 2007 #1 Skrevet 25. januar 2007 Med levende lys, te, sjokoladeboller og pludre pludre.... Jeg har nemlig frk. Dritgrei her....og vi har svart belte i KOS!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. januar 2007 #2 Skrevet 25. januar 2007 Tenkte jeg det ikke;-)) Ta en sjokoladebolle for meg også da dere to:-)) Teen bytter jeg gjerne ut med en kopp kakao og pludre pludre fra meg;-)
♥Snulder Skrevet 25. januar 2007 #4 Skrevet 25. januar 2007 furt.furt.furt... missunnerlig på dere og jeg!! Kos dere!!!! Husk si natta til Småen fra meg da Phantomet.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå