palia Skrevet 25. januar 2007 #1 Skrevet 25. januar 2007 Dere som scrapper og handler sånt på ebay, hva søker dere på?? Er ikke så god i engelsk så jeg så fant ikke ut av så mye.... men er jo kjempe billigt så hadde tenkt å shoppe litt stasj til scrappingen der!!!
snuppelure 74 Skrevet 26. januar 2007 #2 Skrevet 26. januar 2007 Har aldri handlet der jeg Se min tråd om scrapping
kattpus_Med ny spire Skrevet 31. januar 2007 #3 Skrevet 31. januar 2007 Heisann! Jeg handler endel på ebay. Ting er mye billigere der enn her hjemme ja. Jeg har da en QK tng,så jeg kjøper endel dies. Så hvis du har tang, så søk på quickutz. samt quickutz retired. Sist nevnte er utgåtte dies. Så søker jeg på jolees, og jolees lot, samt sandylion, og sandylion lot. Kjøpt kun lot, dvs store partier. Moro å by! Har fått alt jeg har kjøpt. Venter på en siste pakke,som ble sendt fra Frankrike for en uke siden. Lykke til med shoppingen!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå