Gå til innhold

Kjole med tildekket rygg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere,

nå har jeg sett på massevis av brudekjoler - men uten å finne det jeg ser etter. Jeg har litt hudproblemer på ryggen, og har ikke lyst å vise det til alle i bryllupet. Men jeg finner ikke kjoler som ikke er utringet i ryggen. Er det ingen andre som har/har hatt dette problemet?

Har forresten sett et par, men de hadde lange ermer, og jeg vil ha uten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ta deg en titt på www.thebridalshop.com

der har de masse rart. sett noen med tildekket rygg.

skjønner problemet ditt. sliter selv med kviser på ryggen.

lykketil videre

Skrevet

Hva med å bestille feks denne modellen (bare et eksempel da) http://www.lisenett.no/brudekjoler2007/no13.htm De skreddersyr jo ut i fra dine mål og det kan vel ikke være så vanskelig å sy ryggen helt opp på den.

Har forresten samme problem som deg men håper å løse det med en tetracyclin kur før bryllupet.Har gått på dem en periode før og da var ryggen helt fin

Lykke til med letingen :)

Skrevet

Tror egentlig bare du kan finne den kjolen du aller helst vil ha og så kan brudesalongen sy tilbehør som dekker dine krav. Har sett noen som har fått sydd armer til brudekjoler pga komplekser. Dersom du skal ha slør så dekker også dette litt. Ellers ville jeg tatt en tur til legen og hørt om det er noen mulighet med en hurtigkur for hudproblemet ditt rundt bryllupet. Lykke til!

Skrevet

Hei Anonym,

hva er en tetracyclin kur, hvor får du det utført, og hvor mye koster det?

& Takk for tips alle sammen :)

Skrevet

Tetracycliner er er tabletter kapsler du får hos enten fastlegen din eller hudlegen.IGår du til fastlegen må du bare si at det er dette du SKAL ha, så de ikke prøver å dytte på deg kremer i steden. :) Du bør helst starte på dem noen måneder før bryllupet da det tar en stund før alt er borte.

Hudlegen fortalte at mange brukte disse tablettene i flere år for å "vedlikeholde" problemet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...