TurboPrinsessen:-) Skrevet 25. januar 2007 #1 Skrevet 25. januar 2007 Har lett både her og på skravle, men finner den ikke.. vet jeg skrev den, men nå vet jeg neimen ikke om jeg klarte å lagre den... Skulle ønske det fantes en søkemotor på sidene her, slik at det var lettere å finne innlegg en vil gå tilbake til.... istedenfor å gå tilbake 100 sider... Har bare så veldig lyst på middagspai, og finner ikke ferdig bunn i butikken og ikke har jeg oppskrift heller.. Noen som kan hjelpe? Sorry hvis innlegget vedr denne paien kommer 2 ganger...
Gjest Skrevet 25. januar 2007 #2 Skrevet 25. januar 2007 Søk etter pai på nettet,på matprat .no har de mange gode,anbefaler også taco pai Matmons.net
*toppris* Skrevet 25. januar 2007 #3 Skrevet 25. januar 2007 http://www.dinbaby.com/forum/thread/7942341 her:) søkte på paitil venstre på forum:)
turbogutt Skrevet 25. januar 2007 #4 Skrevet 25. januar 2007 125 g smør 200 g mel 2 ss vann fyll: hva du selv måtte ønske, f.eks brokkoli,bacon,sopp,løk,ost,skinke,laks eller annet du liker Ha over eggestand ( 5 egg+3dl melk) krydre med det du syns er godt kna godt sammen og trykk ut i en paiform,prikk bunnen med en gaffel forstek i 15 min på 200 grader ha i ønsket fyll og stek videre i ca 40 min(stor form)
TurboPrinsessen:-) Skrevet 25. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. januar 2007 Supert, tusen takk! Så var jeg ikke helt i tåka likevel:-) Skrev visst noe feil i søkefeltet jeg da... Nå blir det pai i morgen, fått flere ideer nå:-) Tusen Takker:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå