Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. januar 2007 #1 Skrevet 25. januar 2007 Har sikkert sagt det før, men jeg sier det igjen - SAMBO LAGER VERDENS BESTE FISKESUPPE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ..................sånn, så vet dere det;-)
♥Snulder Skrevet 25. januar 2007 #2 Skrevet 25. januar 2007 Guskjelov at det er samboer`n din og ikke min som lager verdens beste fiskesuppe. For hadde min gjort det, så hadde jeg sikkert blitt nødt til å smake av høflighets-hensyn......grøss. grøss og dobbeltgrøss.....
ettbarnsmammaen Skrevet 25. januar 2007 #3 Skrevet 25. januar 2007 SÅ KOM MED OPPSKRIFTEN DA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ...............kanskje noen andre som vil være med og avgjøre det;-) Med mindre den er hemmelig, da.................................
Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 25. januar 2007 Han har ingen oppskrift sier han, men har litt av hvert oppi. Fersk ingefær, vårløk, purre, gulrot, løk, chili, hermetisk tomat, hvitløk freses i litt olje. Ha i Fiskekraft/vann = basis Kokes 1 times tid Fløte og Creme Fraiche i på slutten. Laks, Torsk, sei has i passe stykker på slutten og trekkes i ca 15 min før servering. Blåskjell dampes i hvitløk og hvitvin, denne kraften has også i suppen. Yummie!!!!
Dailis Skrevet 25. januar 2007 #5 Skrevet 25. januar 2007 Den hørtes bare helt fantastisk ut!!!! Gjett hva jeg fikk lyst på nå, hehe. Elsker fisk....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 25. januar 2007 Ja, det er helt nydelig! Så idag har både foreldrene mine og søsteren m/familie fått tilkjørt rykende varm fiskesuppe på døra av snille sambo min:-) Og han er bare MIN jenter;-)))
Dailis Skrevet 25. januar 2007 #7 Skrevet 25. januar 2007 Snill han er da=D Ja, holde godt fast, hehe.
Urtete Skrevet 25. januar 2007 #8 Skrevet 25. januar 2007 Mmmmmmmmm, høres nydelig ut!!! Neste gang han lager suppa, må du stå ved siden av og notere! :-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå