Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. januar 2007 #1 Skrevet 25. januar 2007 Noen sier som mor så datter, men ærlig talt altså. Kan ikke huske at jeg har flørtet så fryktelig mye siden Hannah ble født:-) Ihvertgall ikke med noen andre enn sambo, og det har vel ikke hun lille fått med seg tror jeg;-) Men hun derimot! Hun flørter med store og små, menn som damer, ikke nøye på det i det hele tatt. Hun skakker på hodet, blunker og ler med tilgjort latter. Begynte her for en liten stund siden, og det er ikke noe vi har lært henne altså! Og med de store knallblå øynene som hun setter i en, så blir jo de fleste litt rørt da...............ihvertfall stolte mammahjertet;-))
♥Snulder Skrevet 25. januar 2007 #2 Skrevet 25. januar 2007 Ei sånn ei har vi og!!! Og jeg kan garantere dere at så sjarmerende som vesletutta vår er.... har jeg aldri vært i nærheten av å være! Så her kommer ikke sjarmen fra mor gett!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. januar 2007 Spørs om Snuldermannen er helt enig der da,-))
Dailis Skrevet 25. januar 2007 #4 Skrevet 25. januar 2007 Så bra, de når mye lenger med litt flørting, hehe. kanskje du flørtet mye i svangerskapet.....? Har noen flørteunger jeg og. Men ene sønnen min er ekstrem, hehe, og derfor får han det stort sett som han vil og....bortsett fra hjemme da... For mamma blir ikke påvirket av digre blå blunkene øyne og et "mamma, jeg eeelsker deg, du er så pen, så god, så fiiiiiin." Ja...prøver i alle fall, hehe.....
Urtete Skrevet 25. januar 2007 #5 Skrevet 25. januar 2007 En liten sjarmis!! :-) Hvem kan motstå en sånn herteknuser, da?!!?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå