Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. januar 2007 #1 Skrevet 25. januar 2007 Halloooooooooooooooooooooooooo;-)))
♥Snulder Skrevet 25. januar 2007 #2 Skrevet 25. januar 2007 Herrrrrrr!!! Imellom ungelegging og hutring....brrrr.... er det sommer`n snart eller?
ettbarnsmammaen Skrevet 25. januar 2007 #3 Skrevet 25. januar 2007 Hallooooooooooooooooooooooooooooooo;-))) Logget på nå!
♥Snulder Skrevet 25. januar 2007 #4 Skrevet 25. januar 2007 Jeg stikker innom stadig vekk jeg altså! Nekter simpelthen å gå ut når det er så ekkelt kaldt.... sooool, soooool kom til meeeeeg....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. januar 2007 Så hyggelig da!!!!!!!!!!!! Jeg har vært borte hele dagen nesten, så jeg hadde litt abstinens;-) Og nettverket er litt på halvtolv så her logges man ut og inn i enninga!! Hrmpf....................
Natteravnen* Skrevet 25. januar 2007 #6 Skrevet 25. januar 2007 Heeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ! Foreldremøte på gang ikveld. Interessant.Og inn å ut å inn å ut å inn å ut fra soverommet......mini har tenner på gang trur eg....... -ho vann, sit i fanget mitt no, og alt er berre bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå