Jente89 ♥ Skrevet 25. januar 2007 #1 Skrevet 25. januar 2007 Ina Har så tørr hud på armene.. har prøvd sånn barenhudkrem osv, men føler ikke det gir resultat, hun er fremdeles like tørr!
Klippskare Skrevet 25. januar 2007 #2 Skrevet 25. januar 2007 Det er ikke bra og smøre så mye fuktighetskrem på små barn! da ødelegger man vist hudens egen fuktighet, sånn at da må man smøre hele tiden, for huden ikke klarer det! Var iallefall det helsesøster sa til meg, hun sa det var bedre og bade dem med litt mere olje i badevannet da..!
Gjest Skrevet 25. januar 2007 #3 Skrevet 25. januar 2007 Cosmica Medical kjøpt på apoteket, knallbra, tar alt ! Superbra Bruker den alle her hjemme, hver dag
Bruble Skrevet 26. januar 2007 #4 Skrevet 26. januar 2007 Smør henne inn med babyolje etter bading. det binder fuktigheten i huden.
Lillegull og spiren Skrevet 28. januar 2007 #6 Skrevet 28. januar 2007 a-krem er en meget bra klem...kjøpes på apoteket i en brun krokke,,,den skal stå kaldt for å ta vare på alle a-vitaminene,, denne er fin som hudkrem,kuldegrem,såre stomper osv..
Jente89 ♥ Skrevet 30. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 30. januar 2007 Ble til at vi kjøpte cosmica hudkrem på apoteket! så nå håper jeg den er bra
Dekita*2 prinsesser* Skrevet 31. januar 2007 #8 Skrevet 31. januar 2007 vikitg å bruke krem uten vann i da...ceridal lipogel på apoteket...kjempa bra..snuppa vår plages veldig mye med tørre kinn..så dnne funker drit bra..blir mjuk fort etter påsmøring..bruker den selv å tørre fingre jeg..dritbra;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå