Gå til innhold

Full av nerver

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått meg kjæreste, jippiii, herlig, savner han hele tiden vil være med han, holde rundt han og kjenne armene hans, sukk savner han.

Det er ganske ferskt, så dette er veldig nytt for meg.

Problemet, er at jeg er full i nerver, livredd for at han skal finne noe med meg som han ikke liker og av den grunn gjøre det slutt.

Jeg tenker på det, om ikke hele tiden, så ofte.

Er det normalt? Flere som har/ har hatt det sånn?

Kanskje det henger sammen med at jeg har blitt dumpet to ganger i løpet av de siste årene, ene gangen på en utrolig slu og ekkel måte.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er helt normalt! Brent barn skyr ilden, og vi bærer med oss bagasjen fra tidligere forhold.

Da jeg ble sammen med mannen min, hadde jeg nettopp blitt dumpet på en forferdelig måte. Jeg var helt i villrede og hadde fullstendig noia, men kvinnet meg opp og fortalte til han som nå er mannen min hva som skremte meg og hva som gjorde meg usikker. Jeg fortalte også at jeg jobbet hardt med meg selv, og likte han så godt at jeg ville klare meg gjennom dette. I ettertid har han sagt at han satte så utrolig stor pris på at jeg var ærlig, at det var der og da han bestemte seg for resten av livet...

Vær ærlig, men ikke velt deg i tankene.

Lykke til!

Skrevet

Er det virkelig riktig å si det?

Ja, jeg har sagt at jeg håper dette kommer til å vare, men jeg har ikke sagt mer, i redsel for å skremme han bort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...