Gå til innhold

Huff, gutten min har vært syk nå i 14 dager!:((

Anbefalte innlegg

Skrevet

begynte med halsbetennelse, og hoste.. gikk to dager så var han "frisk".. så på`n igjen.. denne gangen halsen, hosten, og snørr.. og feber.. går noen dager, fri for feber, mne fremdeles hoste,og vondt i halsen. Tirsdag i denne uka var han tårlig bra, tok han med til byen en tur.. kommer hejm, på kvelden stiger feberen igjen:( Hoster hele natten gjennom... han klager på at han har vosndt i magen.. sikkert fordi han har hostet som en gal:(

Vært hos legen 3 ganger.. men sier det samme hele tiden, eneste jeg får er hoste dempende.

Var til legen igne med han i dag... Dr.xx tok prøver fra nese,svelg og crp.. crp og nese prøven var "fine" men prøven hun tok fra mandlene får jeg ikke vite før mandag. Hun sa dem var store, men hadde ett slags hvitt puss på seg???...

Så det er vel atter engang at han har fått ett skikkelig virus! Huff:( det er bare så tungt når han er syk så lenge. Men heldigvis skal vi til speialist på mandagen, øre-nese-hals, og det skal blir så godt å få bekreftet noe skikkelig! Men Dr.xx mente at mandlene antakelig vil blir fjernet.

Hvordan gjøres dette i dag? Han er 2år og 4mnd.

Tar de dem med laser, og får dem narkose?

er det noen som har hatt baren som har gjort ett slik inngrep?

Takker for svar:)

Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...