Gå til innhold

Kjenner dere mange som er gravide rundt dere nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må bare få ut noe frustrasjon her nå, og ramse opp hvem som har blitt gravide på den tiden jeg har prød. Vi begynte å prøve likt, men alle unntatt meg har blitt gravid. Og jeg er jo bare i min 5. pp... Snakke om fruktbare folk.

Jeg har 2 bestevenninner som er gravide. Hun ene har en gutt fra før...

5 andre her i "bygda" er også gravid og de startet også å prøve i august.

Ellers så har 3 venninner født da... Og hun ene er allerede gravid for andre gang nå...

Blir såååå misunnelig =) Men blir vel min tur en gang også. Tror litt på skjebnen jeg. Er vel ikke meningen at jeg skal bli gravid så fort da... hihi, og det plager meg ikke så mye enda... Er mange som har prøvd så innmari mye lengre så =)

Lykke til alle sammen...

Klemmer <3 <3 <3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror heller spørsmålet må være: kjenner du noen som ikke er gravide. Syns det spradder svæære mager overalt!!!

Men bare fint det altså!!!

Skrevet

ja, gjett´a..! to veninner, to kusiner, fettern min skal dra til colombia i begynnelsen av feb og hente hjem en liten jente... og tusenvis av bekjente!!!! Men det er jo bare sááá typisk det da!

Skrevet

glemte jo söstra til mannen min da...!

Skrevet

Hahahaha, huff... jaja, skal vel bare være slik da. =)

Skrevet

som gulda sa...hvem kjenner vi som ikke er gravide...sukk...

kan jo ramse opp litt da...vi kan ta i fjor da...fra jan-mars så kjente jeg 16 stk som ble foreldre...noen av disse venter nå nr 2...

så har vi 5 i familien som fikk i fjor...resten av fjoråret så ja..har ikke telling...men minst en hver mnd...

i år..har 2 som jeg kjenner fått baby hittil..en skal ha neste mnd...2 i mars..1 i april...3 i mai...1 i juni..1 i juli...

ja...nei...

tror de rotter seg sammen....hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...