Anonym bruker Skrevet 25. januar 2007 #1 Skrevet 25. januar 2007 tenkte å passe på mens det er salg men hva bør jeg kjøpr og evt på hvilke butikker?????
mai mammaen til to Skrevet 25. januar 2007 #2 Skrevet 25. januar 2007 jeg liker godt reima sine dresser...datteren min på 8 mnd har en slik..den har hun arvet...kan ikke se at den er brukt engang.. den er helt vanntett og vindtett og er god og varm...i tillegg er den veldig myk og lett å bevege seg i
Gjest Skrevet 25. januar 2007 #3 Skrevet 25. januar 2007 Vi har også reima til vår 9 mnd gamle datter, er veldig fornøyd. God passform, lett å ta på, varmer godt også er det jo greit med det "sitteunderlaget" i rompa på den også :-D
mai mammaen til to Skrevet 25. januar 2007 #4 Skrevet 25. januar 2007 de er ganske dyre de dressene men det er en god investring... hvis du skal ha flere barn kan den gå i arv....iallefall de minste størrelsene... lurt å kjøpe nøytral farge
Gjest Skrevet 25. januar 2007 #5 Skrevet 25. januar 2007 jeg ville kjøpr reima, de tynneste.. vann tett og vindtettt, i tilleg er de ikke så tykke og barnet klarer derfor å bevege seg, i stedet for å gå med armne ret ut i 90gradersvinkel.. hihi i tillegg er det er det mange som kjøper den litt for stor så passer den neste år også... hvertfall på høsten da! for de er så mye at det ikke blir for mye på barnet, selv om de kanskje blit litt lange i bena- mang i bhg som gjør det siden den koster såpass mye og er så slitesterk...
BettyBoob Skrevet 25. januar 2007 #6 Skrevet 25. januar 2007 jeg kjøpte en SNC dress til gutten min på salg. koster egentlig 1000, men var 70% rabatt så da kostet den meg bare 300!! kjøpte den på junior barneklær før jul. veldig fornøyd!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå