Gå til innhold

"Stuffed"


Fabelaktiv

Anbefalte innlegg

Hei igjen alle gravide :)

Jeg må bare spørre.. er det flere enn meg som føler seg som en fullstappet pølse innvendig men ser ut som en dårlig fylt potetsekk på utsiden.

Jeg kan fint gå i mange av klærne mine fremdeles, men det er så ubehagelig. Det minste lille press på magen (øverst eller nederst er hipp som happ) gjør at jeg ikke vil bruke buksa eller skjørtet mer.

Jeg syns mao det er grisevanskelig å føle seg vel og se bra ut. De gamle gravideklærne mine er ikke noe å gå i heller for de må jeg dra opp hele tiden for magen er jo ikke noe å skryte av akkurat.. Nei fysj!! Gleder meg til det blir mage og orden på ting

 

... også har jeg halsbrann ofte...

 

*ferdig å klage for denne gang - trur jeg*

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg føler meg veldig stappa. Spesielt etter at jeg har spist. Har bul på magen også, men ser ikke gravid ut - ser bare ut som om jeg har lagt på meg. Og må snart ut å kjøpe mammabukse. Gleder meg til ordentlig kul, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har det samme,og så overvektig jeg er allerede nå:(.Alle bukser blitt for trange.må bestille mammaklær snart.Og halsbrann,eller brystbrann...I det siste jeg er blitt veldig glad i makrell i tomat,spesielt salsa...og det gjør ikke saken bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...